شناسهٔ خبر: 70797 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اسیدپاشی‌های اصفهان در راستای امر به معروف نبود

اسفنانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر نماینده دولت در مجلس که اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان را در راستای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده بود گفت: هیچ انسان سلیم‌النفسی این حرکت سبوعانه را انجام نمی‌دهد و باید از حیثیت آمران به معروف در برابر این اظهارات دفاع کرد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن در جریان بررسی ماده ای مربوط به مجازات اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر می نمایند گفت: باید مقامات امنیتی و قضایی هر چه سریعتر به وقایع اسیدپاشی در اصفهان رسیدگی کنند و اعلام نمایند که این وقایع ربطی به امر به معروف و نهی از منکر ندارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: نماینده دولت در جلسه قبل اینچنین مطرح کردند که کسانی که در استان اصفهان این اعمال را مرتکب شده‌اند، در راستای امر به معروف و نهی از منکر بوده در حالی که این اظهارات خلاف است.

وی ادامه داد: حرکت سبوعانه افراد در اسیدپاشی زنان مربوط به مباحث امر به معروف و نهی از منکر نیست و این حرکت غیر انسانی را هیچ انسان سلیم الفنسی انجام نمی‌دهد.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه های غربی مبنی بر اینکه حرکت اسیدپاشی در راستای امر به معروف و نهی از منکر است باید از حیثیت آمران به معروف دفاع کرد.

 

نظر شما