شناسهٔ خبر: 69985 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بخشایش در گفتگو با "نماینده":

حزب اعتماد ملی دیگر مشروعیت ندارد/ اعتمادملی ادامه دهنده مشارکت و مجاهدین است

کنگره اعتماد ملی عضو سابق کمیسیون ماده ده احزاب با بیان اینکه ترجمان حزب اعتمادملی از سوی دبیرکل آن دریافت می شود، گفت: این حزب دیگر مشروعیت ندارند ضمن آنکه ادامه دهنده احزاب منحل شده همچون مشارکت و مجاهدین است.

احمد بخشایش اردستانی عضو سابق کمیسیون ماده ده احزاب در گفتگو با "نماینده "، با اشاره به برگزاری همایش حزب اعتماد ملی و حمایت این حزب از سران فتنه، گفت: با توجه به اینکه شناسنامه و ترجمان حزب اعتماد ملی از دبیرکل آن دریافت می شود روزنامه رسمی(ارگان حزب) تعطیل شده است به نظرم حزب اعتماد ملی مشروعیت ندارد و قانونی نیست.

وی با بیان اینکه حزب اعتمادملی هنوز تکلیف دبیرکل خود را مشخص نکرده است، افزود: کمیسیون ماده ده احزاب با توجه به برگزاری همایش اخیر و مباحثی که در آن مطرح شد باید پرونده این حزب را بررسی کند، تکلیف اعتماد ملی مشخص نشده است اما با این حال همایش برگزار کرد.

عضو سابق کمیسیون ماده ده احزاب تاکید کرد: وقتی دبیرکل حزب در حصر است و اقدامات غیرقانونی انجام داده حزب آن نیز غیر قانونی است از این رو معتقدم کمیسیون حتما باید تکلیف این حزب را مشخص کند وگرنه اگر قرار باشد اینگونه فعالیت کند همان رویه ادامه خواهد داشت و عده ای هم می خواهند تحت عنوان همایش حزبی فضا را امنیتی کنند به همین جهت باید کمیسیون مانع اینگونه فعالیت های اعتماد ملی شود.

بخشایش با اشاره به اینکه حزب اعتماد ملی ادامه دهنده مشارکت و مجاهدین است، گفت: احزابی که منحل می شوند برای خود احزاب جایگزین دارند تا از این طریق بتوانند همان بلواها را ایجاد کنند و با این اقدامات خود هیجان سیاسی بوجود آورند تا بتوانند در انتخابات رای کسب کنند بنابراین باید با اینگونه احزاب برخورد کرد.

نظر شما