شناسهٔ خبر: 69281 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همایش سراسری اصولگرایان حمایت می کند

رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حضور اعضای تشکل متبوعش به نمایندگی از جامعه مدرسین در همایش سراسری اصولگرایان در روز شنبه خبر داد.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر اینکه همایش «همه با هم» سرآغاز یک وحدت پایدار، فراگیر و عمیق بین اصولگرایی است، اظهار داشت: الحمدالله آیت‌الله مصباح از کسانی هستند که همواره به شعار این همایش یعنی «همه با هم»  تأکید داشته و معتقد است معتقدان به نظام در سلایق مختلف باید با همدلی آنچه مورد نظر خداست را محقق سازند.

حجت‌الاسلام رجبی تصریح کرد: در شرایطی که آیت‌الله مهدوی‌کنی به دلیل بیماری نمی‌توانند نقش فعالی ایفاء کنند، اصولگرایی به لطف خداوند به این نتیجه رسید که حول محورِِِِِ مورد تأئید مقام معظم رهبری و شخصی فرهیخته یعنی آیت‌الله مصباح جمع شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سخنرانی آیت‌الله مصباح در همایش اصولگرایان را موجب استحکام و وحدت اصولگرایانی که دل در گرو منویات رهبری دارند دانست و خاطرنشان کرد: خدای جبهه و جنگ در اینجا هم حضور دارد و امیدواریم همانطور که بر دشمن غلبه کردیم بر مشکلات نیز فائق آییم.

وی در خصوص حضور اعضای جامعه مدرسین در همایش روز شنبه گفت: اعضای جامعه مدرسین در همایش‌های عمومی خارج از قم شرکت نمی‌کنند چرا که اکثر آنها اساتید درس خارج از حوزه هستند ولی با این حال وحدت اصولگرایان و خطی مشی اتخاذ شده را قبول دارند.

حجت‌الاسلام رجبی در عین حال تأکید کرد: احتمالاً برخی از اعضای جامعه مدرسین به نمایندگی از این تشکل در همایش روز شنبه حضور خواهند داشت.

 

نظر شما