شناسهٔ خبر: 69074 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

صادق خرازی، لیدر تشکل ندای ایرانیان، در گفت‌وگو با روزنامه الحیات؛

ما در تلاش برای زدودن برخی مشکلات هستیم تا آب‌ها به آسیاب برگردد

کراپ‌شده - صادق خرازی

به گزارش نماینده، صادق خرازی اخیراً در مصاحبه‌ا‌ی با روزنامه الحیات پرده از تلاش‌های خود برای ایفای نقش میانجی‌گرانه میان خاتمی و رهبر معظم انقلاب بر داشته اما در گفته‌هایش هیچ اشاره‌ای به اثر بخش بودن این نقش نداشته است. وی در بخشی از این مصاحبه به این نقش بدین شرح اشاره می‌کند: «اقدام به نقل نامه‌های متبادل بین آن‌ها کردم. رابط ارتباط بوده و هستم. ما در تلاش برای زدودن برخی مشکلات هستیم تا آب‌ها به آسیاب برگردد».

پیش‌تر سایت نماینده این نقش را در قالب گمانه‌ای با عنوان «آیا خاتمی برای بازگشت به نظام دست به دامن حلقه‌‌ی نیویورکی‌ها شده است؟ » مطرح ساخته بود که با اذعان علنی صادق خرازی به قطعیت رسیده و تایید شد. در از این گزارش آمده بود: «در این میان گمانه‌ای مطرح می‌شود و آن هم دست به دامان شدن خاتمی به حلقه‌ی نیویورکی‌ها (که امروز رابطه‌ی بهتری نسبت به دیگر اصلاح‌طلبان با نظام دارند) است. احتمال می‌رود تشکیل مجموعه «ندای ایرانیان» یا همان نسل دوم اصلاح‌طلبان با حمایت صادق خرازی (یکی از اعضای حلقه‌ی نیویورکی‌ها) که اصلی‌ترین شعار آنان تعامل با نظام و حاکمیت است، طراحی شده از سوی خاتمی و در ادامه‌ی پروژه‌ی بازگشت به نظام بوده است».

خرازی در مقام سخنگوی خاتمی! تمام تلاش خود را برای سرپوش گذاشتن بر اشتباهات گذشته او می‌کند و در بخشی از مصاحبه‌ی خود می‌گوید: «خاتمی به رهبری، قانون اساسی و ولایت فقیه در نظام سیاسی معتقد است. او بسیاری از حوادث سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) را تایید نکرد».

نظر شما