شناسهٔ خبر: 65278 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

استفاده از فتنه‌گران فراهم کردن زمینه برای فعالیت‌های ضدحکومتی آنان است

جراره/2 عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: هدف فتنه‌گران براندازی نظام بود و به کارگیری آنها به معنای فراهم آوردن زمینه برای فعالیت‌های ضدحکومتی آنان است.

به گزارش  نماینده ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در مورد حفظ روحیه انقلابی از سوی کابینه دولت اظهارداشت: آنچه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند برای همه ما حجت است و در مورد عدم استفاده از فعالان فتنه در مناسب مختلف این موضوع باید چراغ راه آینده ما باشد و موضوعی است که پیش از این نیز رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشته‌اند.

وی افزود: کسانی که در فتنه حضور داشته‌اند نه کشور، نه انقلاب و نه ارزش‌های انقلاب را قبول دارند چرا که هدف آنها براندازی نظام بود و به کار گیری آنها در مناصب مختلف به معنای فراهم آوردن زمینه برای فعالیت‌های ضدحکومتی آنها است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهارداشت: ما نباید اجازه دهیم تا کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعالیت داشته‌اند بار دیگر این فرصت را پیدا کنند تا با استفاده از جایگاه خود در جهت ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کنند و انتظار ما از وزرا این است همانطور که در جلسه رأی اعتماد از بحث فتنه اعلام براعت کردند از نفوذ افرادی که در فتنه نقش داشته‌اند و از هر گونه انتصاب این افراد نیز جلوگیری کنند.

جراره خاطرنشان کرد: قطعا آقای رئیس‌جمهور از به کارگیری افراد مسأله‌دار در بخث فتنه مخالف است و ما از زیرمجموعه ریاست‌جمهوری نیز انتظار داریم در مسیر اعتدالی که شعار آن را داده‌اند حرکت کنند.

وی در پایان گفت: اعتدال به این معناست که ما چارچوب‌های نظام و انقلاب را قبول داشته باشیم و کسی که چارچوب‌های نظام و انقلاب را قبول نداشته باشد ما هم آن را قبول نداریم و قطعا جچنین فردی نمی‌تواند جایگاهی در مسئولیت‌های کشور داشته باشد.

 

نظر شما