شناسهٔ خبر: 64901 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نقدی: تونل‌های مقاومت به تلاویو خواهند رسید

نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: «به نتانیاهو می‌گویم که کرانه باختری مسلح خواهد شد و تضمین می‌کنم که تونل‌های مقاومت به تلاویو هم خواهند رسید، زیر پاهایت را نگاه کن.»

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی، رییس بسیج مستضعفین که در کنگره ۱۰ هزار شهید اصناف سخن می‌گفت با اشاره به اینکه مکتب اسلام انسان‌ها را در هر قشر و کسرتی که باشند برای تعالی و کمال می‌خواهد گفت: تعالی و اوج رسیدن تنها مخصوص علما و رزمندگان نیست، بلکه همه آن‌هایی که برای خدا و دین کار می‌کنند نیز دارای این جایگاه خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که انقلاب به پیروزی رسید، آمریکا دست به ترور زد و در کنار همه شهدای بزرگ مانند شهید مطهری بازاریان نیز از جمله نخستین افرادی بودند که ترور شدند و به شهادت رسیدند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بیان فرموده‌اند بازار لشکر مردمی اسلام در مقابل استکبار است.

سردار نقدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیام رئیس جمهور آمریکا به نتانیاهو مبنی بر کشتار کودکان و مردم بی‌گناه یادآور شد: نتانیاهوی ملعون وقتی پیام‌های رئیس جمهور آمریکا را در این‌باره شنید گفت شما چه تضمینی می‌دهید که پس از پایان دادن به این کشتارها کرانه باختری مسلح نشود و کانال‌های مقاومت به این کرانه نرسد. من به نتانیاهو می‌گویم آمریکا که ۳۵ سال است از رئیس جمهورش تضمین می‌گیرد در این ۳۵ سال سرشکسته‌ترین کشور است. من تضمین می‌کنم که کرانه باختری مسلح خواهد شد و تونل‌های مقاومت به تلاویو هم خواهند رسید. بنابراین زیر پاهایت را نگاه کن. علاوه‌بر این من تضمین می‌دهم که روزی تلویزیون‌ها خبر خواهند داد که قایق‌های صهیونیست‌ها در حال فرار به جزیره قبرس و جزایر مجاور غرق شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا خودش هم برای بقایش تضمین ندارد و اکنون رسواترین کشور دنیاست، اگرچه شعار لیبرال دموکراسی می‌دهد اما اوضاع بدی دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین تأکید کرد: منتظریم که رئیس جمهور در اجلاس سال آینده سازمان ملل چنان سیلی‌ به گوش آمریکا بنوازد که همه دنیا آن را بشنوند. نظام اسلامی همیشه از مظلوم دفاع می‌کند و با ظالم در حال جنگ خواهد بود.

سردار نقدی در بخش دیگری سخنان خود افزود: شهدا همواره از ما می‌خواهند که بایستیم و مقاومت کنیم. اکنون نیز مهمترین رسالت بازاریان و اصناف جهاد فرهنگی و اقتصادی است. آن‌ها می‌توانند در حوزه اقتصاد با تقویت تولید ملی و کمک به تولیدکنندگان و همچنین تهیه نکردن کالاهای اروپایی و آمریکایی و تحریم کالاهایی که کشورهای حامی رژیم صهیونیستی آن را می‌سازند، در این حوزه فعالیت داشته باشند. امروز اقتصاد این کشورها بسیار شکننده و ورشکسته است، بنابراین باید همت کنیم تا به این مهم برسیم.

وی گفت: بازاریان و اصناف در بخش فرهنگی نیز می‌توانند بسیار اثرگذار باشند به طوریکه آن‌ها حتی می‌توانند مانند مدرسه نقش مهمی را در تربیت جامعه‌ داشته باشند. آن‌ها در بُعد حجاب، حرکت به سوی اعتنا به نماز و تولید لوازم‌التحریر‌های مناسب برای فرهنگ جامعه اسلامی ما نقش‌آفرین باشند. همه اهتمام شهدای ما در عرصه‌های اقتصادی این است که در مقابل ظلم کوتاه نیاییم و بایستیم.

نظر شما