شناسهٔ خبر: 63554 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واژه «به جهنم» مورد تائید هیچ گروه و فردی نیست

احزاب رئیس دوره‌ای جبهه اعتدال‌گرایان با تاکید بر اینکه واژه «به جهنم» مورد تأیید هیچ گروه و فردی نیست، گفت: توضیحات و پاسخ مسئولان عالیرتبه در برابر انتقادات باید در ابتدای امر به صورت شفاهی و کتبی باشد سپس در مواقع نادر اقدام به رسانه‌ای کردن آن کرد.

به گزارش نماینده محسن صفرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری جسه هفتگی جبهه اعتدالگرایان اظهار داشت: تصویب بندهای مختلف از شاخص‌های مورد نظر برای تایید کاندیدای مورد حمایت در انتخابات آتی اصلی‌ترین موضوعی بود که از سوی اعضا اجرایی شد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری کشورمان در دیدار با سفرای خارج از کشور گفت: اعضای جبهه اعتدالگرایان پس از بحث و بررسی سخنان اخیر دکتر روحانی بر این مسئله اتفاق نظر داشتند که هر عملی عکس‌العملی دارد و متاسفانه برخی در حال چوب لای چرخ کردن دولت هستند و متاسفانه بروز اینگونه اقدامات و انتقادات به نوعی عملیات بازدارندگی است.

صفرپور ادامه داد: در این چهار سال باید اجازه داد دولت کار خود را انجام دهد و البته توضیحات مسئولان عالیرتبه در برابر انتقادات باید در ابتدای امر به صورت شفاهی و کتبی باشد سپس در مواقع نادر اقدام به رسانه‌ای کردن آن کرد.

وی گفت: رئیس‌جمهور موظف به تحکیم روابط و پیشبرد اصول مختلف در زمینه‌هایی همچون موضوع هسته‌ای کشور با حفظ منافع ملی است.

رئیس دوره‌ای جبهه اعتدال‌گرایان با تاکید بر اینکه واژه «به جهنم» مورد تائید هیچ گروه و فردی نیست، خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که رئیس‌جمهوری کشورمان باید خیلی زودتر از این‌ها در برابر برخی انتقادات موضع‌گیری می‌کردند اما این موضع‌گیری باید همواره بدون استفاده از واژه‌ها و الفاظ اینچنینی باشد.