شناسهٔ خبر: 63262 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

وزیر کشور برای حمایت جدی از رسانه‌ها دستور صادر کرد

عبدالرضا رحمانی فضلی 4 سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشور به من دستور دادند که به استانداران و فرمانداران در خصوص اهتمام جدی در حمایت از رسانه‌ها دستوراتی را ابلاغ کنند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید گفت: وزیر کشور یک شخصیت رسانه‌ای است و اعتقاد او بر جایگاه خبر و رسانه و مطبوعات بر تمام کسانی که در این صحنه تلاش می‌کنند پوشیده نیست.

وی افزود: وزیر کشور همواره در جلسات مختلف به بنده و آقای جمعه‌ای نسبت به اعتقاد به جایگاه مطبوعات و تقویت این جایگاه توصیه‌های فراوانی داشته است. ایشان همواره بر فرهنگ نقد و بسترسازی پاسخگویی مسئولان تاکید داشته‌اند. به گونه‌ای که در روزهای ابتدایی شروع مسئولیت خود در وزارت کشور سخنگوی این وزارت را تعیین و همواره بر گفتمان انقلاب اسلامی و عرصه آزادی بیان و نقش رسانه‌ها در این مسئله تاکید داشته‌اند.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: وزیر کشور به من دستور دادند که به استانداران و فرمانداران در خصوص اهتمام جدی در حمایت از رسانه‌ها دستوراتی را ابلاغ کنند.

امیری تصریح کرد: در آنجا که نیاز به تنویر افکار عمومی، تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات وجود داشته، بنده و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارتخانه در حد مقدور در خدمت عزیزان رسانه‌ها بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات مختلف با مسئولان رسانه‌ها در وزارت کشور حکایت از اعتقاد وزیر کشور به رسانه‌ها و مطبوعات و نقشی که اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان واسط میان مردم و دولت ایفا کنند دارد، اظهار داشت: من به حضار در این نشست اطمینان می‌دهم که پاسخگویی و اعتقاد به رسانه یکی از شاخصه‌های دموکراسی مورد قبول و تایید مقام وزارت کشور است.