شناسهٔ خبر: 62916 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حاشیه نگاری "نماینده" از مراسم روز خبرنگار در حزب موتلفه

خبرنگار مراسم روز خبرنگار که از سوی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد با حاشیه های همراه بود.

به گزارش خبرنگار نماینده ، مراسم روز خبرنگار صبح امروز از سوی حزب موتلفه اسلامی در تالار سیاره برگزار شد و با حاشیه هایی هم همراه بود.

**در این مراسم محمد نبی حبیبی، اسدالله بادامچیان، مصطفی میرسلیم، کاظم انبارلویی، حمید رضا ترقی، فاطمه فخر(همسر نبی حبیبی)، سید مهدی جولایی و حسن لاسجردی شرکت کرده بودند و به تربیب نبی حبیبی، بادامچیان و ترقی به ایراد سخنرانی پرداختند.

** قبل از آغاز رسمی مراسم، کلیپی از مرحوم حبیب الله عسگراولادی درخصوص تفسیر آیه ای از سوره بقره پخش شد.

** در سالنی که خبرنگاران حضور داشتند، بنری از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت قلم گذاشته شده بود، در این بنر به نقل از مقام معظم رهبری آمده بود: «کسی که قلم به دست می گیرد، باید تقوا، صداقت، عفاف، انصاف نسبت به دیگران جزو طبیعت ثانویه اش باشد».

** محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه سپس به عنوان سخنران اول پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تشکر از خبرنگاران برای حضور در این مراسم روز خبرنگار را پیشاپش به آنها تبریک گفت و بر ارتباط حزب متبوعش با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: بنده همواره سعی می کنم ارتباط خوبی را با رسانه برقرار کنم.

** نبی حبیبی روز خبرنگار رو فرصت مناسبی برای تشریح حزب متبوعش در قبال دولت تدبیر و امید دانست و خطاب به نمایندگان رسانه ها، توضیح داد: ما(موتلفه) مداح دولت نیستیم البته از دولت پشتیبانی می کنیم اما انتقادات خود را نیز بیان می کنیم، یکی از انتقادات موتلفه وزن سنگین اصلاح طلبان در انتصابات دولت است.

** پس از پایان سخنان دبیرکل حزب موتلفه نوبت به خبرنگاران حوزه احزاب رسانه ها رسید تا دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون حزب موتلفه اعلام کنند، خبرنگار روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد یکی از خبرنگارانی بود که از عدم دسترسی برخی از اعضای حزب من جمله اسدالله بادامچیان گلایه کرد و گفت: ما چندین بار هماهنگی کردیم اما جوابی برای تعیین وقت مصاحبه داده نشد.

** پس از گلایه این خبرنگار اصلاح طلب، خبرنگار روزنامه ابتکار به گلایه همکارش پاسخ داد و گفت: ما هر وقت ارتباط تلفنی با آقایان حبیبی و بادامچیان برقرار کردیم موفق به انجام مصاحبه شدیم.

** محمد نبی حبیبی در جمع خبرنگاران فرصت را مغتنم و از هزینه ی حزب متبوعش در همایش جنگ ۳۳ روزه که در سالن همایش های صداوسیما برگزار شده بود سخن گفت و به این نکته اشاره کرد که مقدمات این برنامه از سوی موتلفه فراهم شده بود ولی ما ترجیح دادیم حضور چندانی نداشته باشیم و بیشتر اصلاح طلبان بودند.

** نکته قابل توجه در این مراسم عدم سوال از سوی رسانه ها و خبرگزاری های اصول گرا بود و به جای آنها خبرنگاران اصلاح طلب سوال مطرح کردند که اکثر سوالات مطرح شده هم انتقادی بود.

** پس از پایان این مراسم برخی از خبرنگاران به سراغ مصطفی میر سلیم وزیر ارشاد دولت سازندگی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه رفتند تا با او گفتگو کنند اما این عضو باسابقه موتله حاضر به انجام مصاحبه نشد.

** مراسم روز خبرنگار با ضیافت ناهار و تقدیر حزب موتلفه از خبرنگاران حوزه احزاب به پایان رسید.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۵-۱۶ ۰۱:۴۳58 0 0

    اینا حاشیه بود؟! متن چی بود؟
                                

نظر شما