شناسهٔ خبر: 63252 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حبیبی: افرادی که دغدغه دینی و انقلابی دارند باید از تفکیک جنسیتی حمایت کنند

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه گفت: کار شهرداری تهران یک کار شرعی و انقلابی است و کسانی که دغدغه دینی و انقلابی دارند باید از این کار حمایت کنند.

به گزارش نماینده، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به نامه علی مطهری به شهردار تهران اظهار داشت: این که آقای مطهری با نوشتن نامه به شهردار تهران از اجرای طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران پشتیانی و تقدیر کرده جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه آقای مطهری یک اقدام شرعی و انقلابی را در ارتباط با این موضوع انجام داده‌اند افزود: اینکه همه اصلاح‌طلبان درباره اجرای احکام دینی کم ‌اعتقاد هستند را قبول ندارم اما برخی از کسانی که مدعی‌اند در اردوگاه اصلاح‌طلبی هستند بی‌اعتنایی یا کم‌اعتنایی و یا حتی مخالفت با برخی امور مسلم دینی را در کارنامه خود دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اقدام شهرداری تهران در این رابطه یک اقدام شرعی و انقلابی بوده و عده‌ای هم که با برخی از احکام شرعی و موازین انقلاب در تقابل هستند امتحان بدی در این جریان دادند.

وی تصریح کرد: معتقدیم که هیچ‌کدام از احکام شرعی توسط هیچ دولت و یا دستگاهی نمی‌تواند مورد خدشه قرار گیرد و تاکید می‌کنم کار شهرداری تهران یک کار شرعی و انقلابی است و کسانی که دغدغه دینی و انقلابی دارند باید از این کار حمایت کنند.