شناسهٔ خبر: 63106 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

در جلسه فراکسیون رهروان ولایت چه گذشت؟

فراکسیون رهروان سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: در جلسه فراکسیون متبوعش پیرامون مسائل فلسطین بویژه غزه بررسی‌هایی انجام و تاکید شد دولت از توان بین‌المللی خود برای کمک به مردم فلسطین استفاده کند.

به گزارش نماینده، صفر نعیمی‌رز، سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با «نسیم» با اشاره به امروز جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان اظهار داشت: این جلسه با حضور لاریجانی و ابوترابی‌فرد صبح امروز برگزار شد و رئیس مجلس درخصوص بودجه و تخصیص سریع اعتبارات عمرانی با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما نیز تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: در جلسه امروز همچنین درخصوص شرایط فلسطین بویژه غزه بحث و بررسی‌هایی انجام و تاکید شد که دولت از توان بین‌المللی خود برای کمک به مردم فلسطین استفاده کند.

سخنگوی فراکسیون رهروان همچنین خاطر نشان کرد: در جلسه شورای مرکزی درخصوص اقدامات تروریستی و اقدامات داعش در عراق بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت و صیانت اراضی عراق و خروج این کشور از بحران مورد تاکید قرار گرفت.

نعیمی رز افزود: در این جلسه تاکید شد برای خروج از رکود اقتصادی کشور، باید بسترهای جدید مقتضی ایجاد شود و تنها راه نیز راه‌ندازی تولید در کشور است.