شناسهٔ خبر: 62698 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دهقان: فلسطین شاخصی برای شناخت منافقین جهان اسلام

محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه فلسطین محک و شاخصی برای شناخت منافقین جهان اسلام است، گفت: هزینه بیداری و شناخت ملت‌های دنیا نسبت به موجودات انسان‌نما را باید کودکان فلسطینی و بی‌گناهان و زنان غزه پرداخت کنند.

به گزارش نماینده محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به گذشت ۴ هفته از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه، اظهار داشت: موضوع فلسطین یک محک، مرز و شاخصی برای شناخت منافقین در جبهه و جهان اسلام حقیقی است.

وی افزود: اولین مطلبی که درباره موضوع فلسطین باید مورد توجه قرار گیرد خیانت سران کشورهای عربی و اسلامی به مسلمانان و اسلام حقیقی و خوش‌خدمتی آنان به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: فلسطین امروز شاخص و وجه تمایز انسان‌های با وجدان جهان با انسان‌هایی است که فقط نام انسان دارد و بویی از انسانیت نبرده‌اند؛ اسرائیل و آمریکا، اروپا، مجامع بین‌المللی و بسیاری از سران کشورهای عربی، به عنوان جنایتکاران و حامیان جنایتکاران تاریخ همه در یک جبهه هستند و ملل جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان در جبهه مقابل قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یک بار دیگر وجهه زشت، غیرانسانی و حیوانی آمریکا، اروپا، سازمان ملل و شورای امنیت، سران کشورهای عربی مانند عربستان و مصر و سایر مزدوران آمریکا در منطقه برای ملل دنیا نمایان شد.

دهقان همچنین با بیان اینکه ملت‌های دنیا باید بدانند چه انسان‌های درنده‌خو و جنایتکاری بر جهان حاکم شده‌اند، تأکید کرد: هزینه بیداری و شناخت آنها نسبت به این موجودات انسان‌نما را باید کودکان فلسطینی و بی‌گناهان و زنان غزه پرداخت کنند تا این ملت‌ها بیدار شوند و خوی درندگی، سبوعیت و وحشی‌گری نظام سلطه مشخص شود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بر همین اساس یادآور شد: رژیم صهیونیستی مانند سگ هار دیوانه‌ای شده که خودش هم نمی‌فهمد چه بلایی سرش می‌آید و به همین دلیل به چنین جنایات تاریخی در غزه، خودش را به در و دیوار می‌کوبد ولی روزی طومار ظلم‌ها و جنایات رژیم صیهونیستی با آه و ناله‌های مظلومان فلسطینی، در هم می‌پیچد.

وی با یادآوری اینکه صهیونیست‌ها با جنایات‌شان ریشه خودشان را نابود می‌کنند، متذکر شد: رژیم صهیونیستی روز به روز با جنایاتش به پایان عمر خویش نزدیک‌تر می شود؛ تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه هیچ دستاوردی برای این رژیم غاصب به دنبال نداشته است جزء نابودی آبروی نداشته‌شان و به خروش درآمدن ملل دنیا از همه ادیان.

نماینده طرقبه و چناران در مجلس با اشاره به مطرح شدن طرح آتش‌بس از سوی شورای امنیت بعد از گذشت ۲۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به باریکه غزه، تصریح کرد: باید پرسید چرا امروز شورای امنیت طرح آتش‌بس را مطرح کرده، معلوم است که آنان متوجه شدند دیگر جنایات اسرائیل هیچ نتیجه‌ای به دنبال ندارد و کشتار زنان و کودکان جزء به چالش کشیدن همه شعارها و ادعاهای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و حامیان صهیونیست‌ها دستاوردی به دنبال ندارد.

وی با بیان اینکه آنان بیش از این تحمل این بی‌آبرویی را ندارند، گفت: سازمان ملل مترسکی در اختیار نظام سلطه است، ولی هر طرح آتش‌بسی باید پایدار و به گونه‌ای باشد که مقابل جنایات صهیونیست‌ها گرفته شود و باید تضمیمن دهند که بار دیگر نتانیاهو و سایر گرگ‌های درنده اسرائیلی هر زمان که اراده کنند نمی‌توانند به ملت مظلوم فلسطین حمله کنند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با فارس تأکید کرد: انتظار ما از دولت و وزارت خارجه این است که به عنوان مهمترین کشور حامی فلسطین و دشمن صهیونیست‌ها یک فعالیت دیپلماتیک قوی‌تری را از خودش به نمایش بگذارند تا هر چه زودتر شاهد جریان قدرتمند سران کشورهای اسلامی که منافق نیستند، باشیم.

دهقان در پایان تصریح کرد: امروز روز سکوت نیست و باید اعلام کنیم سران وهابیت و عربستان رسماً در خدمت رژیم صهیونیستی قرار دارند تا ملت عربستان خودشان تکلیفشان را با این انسان‌های فاسق که در بزنگاه‌ها در کنار رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند و به ملت‌های مسلمان خیانت می‌کنند، مشخص کنند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۵۱۳۰۰۰۸۲۵#sthash.J۶XxZkYw.dpuf

برچسب‌ها: