شناسهٔ خبر: 62396 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اصفهانيان جواب دايی را داد:

پاسخی قاطع به اعتراضات دایی: به فكر توپ‌هايی باش كه گل نكرديد!

آقای دایی بهتر است به جای اظهار نظر پیاپی علیه داوری به فکر توپ‌هایی باشد که تیمش آنها را به گل تبدیل نمی‌کند.

به گزارش نماینده، فريدون اصفهانيان رییس کمیته‌ داوران با انتقاد از اظهارات علي دایی گفت: بهتر بود علی دایی به جای اظهار نظر پیاپی علیه داوری به فکر توپ‌هایی باشد که تیمش آنها را به گل تبدیل نمی‌کند.

اصفهانیان در مورد اظهارات دایی که کمیته‌ داوران را بابت رفتار متناقض متهم کرد مي گويد: بحث اعتراض نکردن به داور در همه جای دنیا وجود دارد. این که ایشان جام جهانی را مثال زده تا حدی جای تامل دارد. در کجای جام جهانی مربیان بعد از بازی این گونه آشکارا علیه داور صحبت کرده‌اند یا دپارتمان داوری را زیر سوال بردند؟ در قانون پیش‌بینی شده که اعتراض به داوری باید به صورت مکتوب از سوی باشگاه ارائه شود. آقای حسن‌زاده در جلسه توجیهی اعلام کرده‌اند که هر کسی پس از بازی علیه کادر اجرایی و داوری یک مسابقه صحبت کند با او برخورد می‌شود. امیدواریم که این اتفاق بیفتد تا دیگر شاهد این گونه صحبت‌ها نباشیم.

اصفهانیان تاكيد مي كند: مگر ما در کار فنی مربیان دخالت می‌کنیم؟ آقای دایی بهتر است به جای اظهار نظر پیاپی علیه داوری به فکر توپ‌هایی باشد که تیمش آنها را به گل تبدیل نمی‌کند. بنده به شخصه امیدوارم که کمیته‌ انضباطی قانونش را علیه کسانی که علیه داوری صحبت می‌کنند اجرایی کند تا از این پس شاهد این نباشیم که هر کسی پس از بازی بتواند درباره داوری صحبت کند و مسائل تیمش را به مشکلات آن مربوط کند.

 

منبع: فوتبال ایران

نظر شما