شناسهٔ خبر: 61052 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اخوان بیطرف در نطق میان ‌دستور:

سکوت در برابر جنایات اسرائیل بدتر از خود این جنایت‌هاست

اخوان نماینده اصفهان در مجلس سکوت جهان عرب در برابر جنایات اسرائیل را بدتر از خود این جنایت‌ها برشمرد و گفت: تا دیر نشده است کشورهای عربی ارتباط خود را با صهیونیست‌ها قطع کنند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، نیره اخوان بی‌طرف نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه طی سخنانی در نطق میان‌دستور اظهار داشت: اسرائیل همچون غده‌ای سرطانی با حمایت کفر و نفاق حاضر است برای ماندگاری خود، مردان، زنان و کودکان را در این ماه رمضان و فصل گرما به زمین بزند.

وی با بیان اینکه ‌۶۰۰ شهید حاصل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته است، افزود: پیشنهاد می‌کنم تا دیر نشده کشورهایی که رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی دارند، ارتباط‌شان را با این رژیم قطع کنند تا بیش از این مورد تنفر ملت‌ها قرار نگیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر کجایند که از حلقوم خود صدایی برنمی‌آورند، مگر نمی‌بینند که چگونه زنان و کودکان بیگناه مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند، افزود: مدعیان حقوق بشر برای تأمین اهداف خود حاضرند دست به هر جنایتی بزنند و آن‌گاه مدعی حقوق بشر هم بشوند و آن‌گاه اوباما و برخی سران کشورهای غربی با بی‌شرمی و بی‌حیایی با این اقدامات خبیثانه صهیونیستی همراهی و از آن دفاع می‌کنند.

اخوان بی‌طرف خطاب به آمریکا، اسرائیل و مدعیان حقوق بشر گفت: مرگ بر شما باد؛ حتماً در روز قدس در سراسر جهان و ایران اسلامی این شعار را خواهید شنید و ان‌شاءالله این مرگ فرا می‌رسد. اگرچه ملتهای بیدار جهان و مسلمانان هر روز اعتراض خود را علیه این جنایت‌ها ابراز داشته‌اند و جانیان متوجه شدند که مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشری آنها، تبلیغاتی است اما با حمایت ملت‌ها از مقاومت، رژیم تروریستی صهیونیستی نابود خواهد شد.

وی ضمن تشکر از ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی به‌دلیل شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی پرشورتر از هر سال با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در روز قدس، خشم خود را علیه این دیوصفتان به منصه ظهور می‌رسانند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: همچنین از مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم که با تحرک گسترده در سطح مجالس جهان به‌خصوص جهان اسلام اقدامات خوبی را شروع کرده که از آن جمله می‌توان به اجلاس مجالس در تهران در روز جاری و اعزام گروهی از همکاران به نوار غزه اشاره کرد.

اخوان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش افزود: بحث آب یک مسئله مهم و اساسی در کشور و از جمله شهر اصفهان است، چرا که در اثر بی تدبیری، زاینده‌رود خشک است و اگر مواد قانونی توزیع عادلانه آب و قانون مدنی اجرایی می‌شد، امروز برای احیای حقوق حقابه‌داران آن‌قدر مصیبت نداشتیم.

وی ادامه داد: وزارت نیرو با کار خودجوشی که مردم در ساماندهی زاینده‌رود شروع و حریم رودخانه را در برخی از نقاط آزاد کرده و با برداشت‌های غیرمجاز برخورد کرده‌اند، همراهی نمی‌کند و در این مدت محدود اگر وزارت نیرو اقدام می‌کرد حتماً حدود ۱۰ میلیارد تومان برآورد هزینه می‌کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یادآور شد: وزیر نیرو باید در دادگاه پاسخ دهد که آب حقابه‌داران را به کجا داده است. وزیر حتی پس از یک سال حاضر نشده تا در روستاها و شهرهای شرق اصفهان حضور یابد تا از نزدیک مشکلات را مشاهده کند.

نظر شما