شناسهٔ خبر: 60181 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مره‌صدق:

جنایات رژیم صهیونیستی یادآور اقدامات آلمان نازی در جنگ‌های جهانی است

مره صدق نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی تداعی‌کننده اقدامات آلمان نازی در جنگ‌های جهانی اول و دوم است و عدم برخورد مناسب سازمان‌های بین‌المللی با این رژیم آنان را در انجام جنایات خود جری‌تر کرده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سیامک مره‌صدق با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: همزمانی چند اتفاق در سراسر جهان از جمله جنایات داعش در عراق و برگزاری مسابقات جام جهانی و ... باعث شده تا رژیم صهیونیستی از این موقعیت سواستفاده کرده و در زمانی که افکار عمومی جهان متوجه برنامه‌ها و اتفاقات مختلفی است، حملات خود را بار دیگر به نوار غزه از سر گیرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی این موضوع را در نظر نگرفته که در هر شرایطی وجدان آگاه ملت‌های موحد دنیا در مقابل اقدامات غیر انسانی آنها خواهند ایستاد و این گونه رفتارهای صهیونیست‌ها جز اینکه بار دیگر عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی را نشان دهد هیچ اثری در سطح افکار عمومی دنیا نخواهد داشت.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازمه ایجاد یک صلح پایدار درمنطقه و برقراری صلح عادلانه بودن شرایط صلح است و اگر بنا باشد تا یک آتش‌بس ظالمانه تحمیل شود این آتش‌بس دوامی نخواهد داشت و نمی‌تواند برای حفاظت از رژیم صهیونیستی مفید باشد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: تا زمانی که بنای گفت‌وگو بین ملت‌های منطقه براساس صلح، برابری و عدالت نباشد و همه حق تعیین سرنوشت را نداشته باشند نمی‌توان به مشکلات موجود در خاورمیانه پایان داد.

وی افزود: هیچ گاه شاهد برخورد جدی سازمان‌های بین‌المللی با اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی نشدیم و این عدم برخورد رژیم صهیونیستی را در انجام جنایت علیه مردم فلسطین جری‌تر کرده است.

این نماینده اقلیت‌های دینی ایران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین یادآور رفتار صدام حسین با مناطق شیعه‌نشین عراق و رفتارهای آلمان نازی در دوران جنگ جهانی اول و دوم بر علیه بشریت است و هیچ توجیه منطقی، عقلی و سیاسی برای آن قابل بیان نیست.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۵ ۰۹:۳۸صادق 0 2

    بنام خدا   سلام    این اعمال رژیم اسرائیل نه به دین حضرت موسی (علیه السلام )ارتباط داردکه در حقیقت در تضاد کامل است ونه به قوم بنی اسرائیل ویهود . اینها مانند فرقه داعش والقاعده در جهان اسلام هستند وعملکرد مشابه در دین اسلام و یهود  دارند.و در حقیقت اسلام ویهود را دستاویز اعمال نامشروع وضد دین  خود قرار داده اند.  که براعت پیروان واقعی حضرت موسی (علیه السلام)از اینان کاری مبرهن وطبیعی است. ممنون
                                

نظر شما