شناسهٔ خبر: 59166 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طاهری:

علی‌رغم خوشبینی مجلس به فرجی‌دانا ما شاهد مواضع تند سیاسی وی هستیم/ تاکید و توجه رئیس‌جمهور به مشکلات در وزارت علوم

طاهری

به گزارش نماینده به نقل از فارس سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: علی‌رغم خوشبینی نمایندگان به وزیر علوم ما شاهد مواضع تند سیاسی از سوی وی و انتصابات افراد تندرو در این وزارتخانه هستیم که لازم است رئیس‌جمهور تدبیری برای حل این مشکل بیندیشد.

سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی پیش آمده در وزارت علوم گفت: پس از معرفی آقای فرجی‌دانا برای تصدی پست وزارت علوم و رای اعتماد مجلس به وی این خوش‌بینی از سوی نمایندگان وجود داشت که پس از معرفی دو گزینه افراطی آقای فرجی‌دانا راه معتدلی را در وزارت علوم در پیش بگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از رای اعتماد مجلس به آقای فرجی‌دانا ما شاهد دیدگاه‌های افراطی از سوی وی بودیم و بسیاری از انتصابات صورت گرفته در وزارت علوم سمت و سوی حرکت‌های تند سیاسی و افراطی را نشان می‌داد که این برخلاف سیاست‌های دولت و برخلاف مصالح نظام است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه‌ها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار دغدغه و نگرانی‌های خود را از وضعیت وزارت علوم مطرح کردند و ما امیدواریم که رئیس‌جمهور تدبیری برای حل این مشکلات و نگرانی‌ها بیندیشد.

برچسب‌ها:

نظر شما