شناسهٔ خبر: 57839 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

انیمیشن‌های جالب از تیم حزب‌الله+فیلم

انیمیشن فرهاد امین‌زاده انیمیشن ساز جوان کرمانی ضمن گلایه از برخی نادیده گرفتن آثار تولیدی استانی تاکید کرد: ما به امیدخدا به مسیر خود ادامه خواهیم داد حتی اگر کم توجهی‌ها از نقاط برخی اعمال شود بازهم امیدوارانه به کار خود ادامه می‌دهیم تا در نهایت بتوانیم به جمهوری اسلامی ایران خدمتی کرده باشیم.

به گزارش "نماینده"، فرهاد امین‌زاده انیمیشن‌ساز جوان کشورمان از مشکلاتی که سر راه انیمیشن‌سازان ساکن شهرستان وجود دارد، سخن گفت و عنوان کرد: مشکلاتی که ما داریم شامل دو بخش می‌شود، بخش اول مشکل مالی و بخش دوم نادیده گرفته شدن کارهایمان که البته دوستان ما که در این عرصه فعالیت می‌کنند به نوعی با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.
 
وی افزود: ما در استان کرمان شرکتی را تحت عنوان شرکت فراسوی ابعاد افتتاح کردیم که در این شرکت انیمیشن سربازان بین‌المللی و گزینه‌های روی میز را ساختیم که به لحاظ سطح کیفیت، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

امین‌زاده تاکید کرد: با اهمیتی که انیمیشن در سطح فرهنگ‌سازی دارد، توجهات مالی به همان اندازه به این معقوله کم است.
 
کارگردان انیمیشن «گزینه‌های روی میز»، ادامه داد: چون شرکت ما در شهرستان است آنچنان که باید به ما اهمیت داده نمی‌شود، اداره ارشاد استان کرمان هم فقط چند کار را به ما سفارش داده است که فقط می‌توان با قرارداد این چند اثر، مخارج عادی شرکت را تأمین کرد.
 
این انیمیشن‌ساز جوان کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: بچه‌های ما در انیمیشن‌سازی با تکنیک‌هایی کار می‌کنند که تکنیک‌های فیلم‌سینمایی است اما ما مراجعی را که به ما سفارش تولید اثر سینمایی را بدهند، نداشتیم و فقط چند کار در حد حیات نباتی شرکت انجام دادیم که صرفاً بتوانیم شرکت را حفظ کنیم.
 
وی در ادامه به نقش صدا و سیما در حمایت از انیمیشن کشور اشاره کرد و گفت: یک سری کارهایی از شبکه پویا پخش می‌شود که به لحاظ کیفیتی بسیار در سطح پایینی قرار دارند و وقتی نوبت به پخش انیمیشن ما یعنی «گزینه‌های روی میز» که به لحاظ کیفیتی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد، صدا و سیما از پخش آنها صرف نظر می‌کند.
 
وی افزود: طی پیگیری‌های ما، مدیریت یکی از شبکه‌های سیما تمایل به پخش آثار ما را در شبکه خود داشت که بنا به دلایلی آثار ما پخش نشد و مورد بی توجهی قرار گرفت.
 
امین‌زاده تاکید کرد: اگر کارهای ما از تلویزیون پخش شود این باعث دادن روحیه به تیم 9 نفره ما می‌شود که متأسفانه این بی‌توجهی سازمان در ما دلسردی‌ای را ایجاد کرده است.
 
امین‌زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص حضور جوانان در عرصه فرهنگی، گفت: انشاالله به فضل الهی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جوانان در عرصه فرهنگ، ما در شهرستان کرمان در تلاش هستیم که این کار را انجام دهیم و از فرمان آقا اطاعت کنیم.
 
کارگردان مستند سربازان بین‌المللی در پایان تأکید کرد: ما به امیدخدا به مسیر خود ادامه خواهیم داد حتی اگر کم توجهی‌ها از نقاط برخی اعمال شود بازهم امیدوارانه به کار خود ادامه می‌دهیم تا در نهایت بتوانیم به جمهوری اسلامی ایران خدمتی کرده باشیم.
 
بنابراین گزارش، فرهاد امین زاده انیمیشن ساز 33 ساله کرمانی است که با تیمی 9 نفره شامل جوانانی با میانگین سنی 26 سال یک موسسه تولید انیمیشن تحت عنوان «فراسوی ابعاد» را راه اندازی کرده اند و با تمام سختی ها و مشکلات به تولیدات خود دار زمینه انیمیشن هایی قوی همچون انیمیشن «گزینه های روی میز» و «سربازان بین الملل» ادامه می‌دهند.
 
مخاطبان محترم می‌توانند دو انیمیشن «گزینه های روی میز» و «سربازان بین الملل» را زیر مشاهده کنند.

 

منبع:فارس

درحال بارگزاری...

دریافت فایل انیمیشن با حجم
8 MB
درحال بارگزاری...

دریافت فایل انیمیشن با حجم
10 MB

برچسب‌ها:

نظر شما