شناسهٔ خبر: 57582 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میرتاج الدینی در جمع خبرنگاران:

مدتی است جلسات ولنجک برگزار نمی‌شود/ سیاست دولت سابق مقابله با رانت و فساد بود

معاون پارلمانی سازمان صداوسیما درخصوص جلسات اعضای دولت سابق در ولنجک اظهار داشت: هر وقت جلسه‌ای باشد، می‌روم ولی مدتی است جلسه برگزار نمی‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی سازمان صداوسیما در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان بشر دوست پدر همسر فرمانده کل سپاه با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره اختلافات محمود احمدی نژاد و مشایی که در برخی رسانه ها منتشر شده است، با ابراز بی اطلاعی از این موضوع گفت: آقای احمدی نژاد به عنوان یک رجل سیاسی در صحنه ها حضور می یابد و نباید شخصیت ایشان را با دیگران سنجید.

وی درخصوص جلسات اعضای دولت سابق در ولنجک نیز اظهار داشت: هر وقت جلسه ای باشد، می‌روم ولی مدتی است جلسه برگزار نمی‌شود.

میرتاج الدینی همچنین گفت: بعید می دانم احمدی نژاد در انتخابات مجلس ورود پیدا کند.

معاون پارلمانی سازمان صداوسیما همچنین درخصوص مسایل مطرح شده درباره اختلاس در دولت نهم و دهم، تصریح کرد: هیچگاه در این موارد مثل فساد ۳هزار میلیاردی، دولتی‌ها محکوم نشدند و سیاست های دولت نهم و دهم نیز مقابله با رانت و فساد بود.

میرتاج الدینی درباره موضوع بورسیه‌ها در دولت گذشته نیز گفت: تعدادی از نیروهای ارزشی و انقلابی در دولت نهم و دهم فرصت پیدا کردند تا مدارج عالی تحصیلی را کسب کنند. البته در این راستا بنده به یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کردم و گفتم نام ۵۰ نفر از این افراد مورد ادعا را به ما بدهید که ندادند.

برچسب‌ها:

نظر شما