شناسهٔ خبر: 55596 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فریدون تشریح کرد

آخرین وضعیت انتخاب روسای دانشگاه‌های تهران و تربیت‌مدرس

فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم با اشاره به پایان نظرسنجی الکترونیکی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تربیت‌مدرس گفت: نتایج و خروجی این نظرسنجی را هنوز جمع بندی نکردیم.

به گزارش نماینده؛ عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به پایان نظرسنجی الکترونیکی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تربیت‌مدرس، درباره نتیجه این نظرسنجی، گفت: نتایج  و خروجی این نظرسنجی را هنوز جمع بندی نکردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند گزینه برای ریاست دانشگاه تربیت‌مدرس به وزیر علوم معرفی می‌شوند؟ گفت: باید ببینیم تعداد افرادی که دارای مقبولیت بیشتری هستند چند نفر است.

این مقام مسئول در وزارت علوم درباره معرفی گزینه نهایی ریاست دانشگاه تربیت‌مدرس، گفت: زمان این مسئله قابل پیش‌بینی نیست زیرا فاکتورهای متعددی در این مسئله تأثیر دارند و هرکدام می‌توانند باعث تسریع و یا تأخیر در معرفی گزینه نهایی شوند، بنابراین زمان آن مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس دانشگاه تهران در جلسه این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود؟ تصریح کرد: قرار بوده در جلسه شورا این مسئله مطرح شود. من از اینکه این مسئله در دستور کار شورا نیست اطلاع دقیقی ندارم و اگر این مسئله صحت داشته باشد باید ببینیم برنامه بعدی وزارت علوم در این زمینه چیست.

نظر شما