شناسهٔ خبر: 51952 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رحمانی:

وزارت علوم باید پاسخ‌گوی ایجاد التهاب در دانشگاه‌ها باشد

مسئول بسیج دانشگاه خواجه‌نصیر با اشاره به حضور عوامل فتنه در دانشگاه‌ها، گفت: وزارت علوم باید پاسخ‌گوی ایجاد التهاب در دانشگاه‌ها باشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محسن رحمانی مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر ، با اشاره به حضور عوامل فتنه در دانشگاه‌های کشور در روزهای اخیر گفت: دولت یازدهم با شعار اعتدال، تدبیر و امید بر روی کار آمد و لازم است که تعریف درستی از اعتدال ارائه کند زیرا اعتدال به معنی منحرف نشدن از راه مستقیم است ولی برداشت غلط دولت از این مفهوم میانه‌روی بین حق و باطل است.

وی افزود: دولت باید نسبت به پیاده‌سازی شعار اعتدال موضع روشنی داشته باشد، به طور مثال در سیاست خارجی که آرمان‌ها و اصول انقلاب مشخص است مرزبندی خود را تعیین کند و در داخل نیز مرزبندی روشنی داشته باشد که یکی از خطوط قرمز این مرز نیز فتنه 88 است.

رحمانی ادامه داد: دولت نباید از گفتن مرز مشخص پرهیز کند بلکه باید توجه داشته باشد که مرزبندی‌های داخلی در روند کاری دولت تاثیر دارد و باید مرز مشخصی را با جریان فتنه تعیین کند.

وی با اشاره به حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: بعضی مسئولان دانشگاه‌ها که خودشان نیز در فتنه نقش داشتند با این حرکات به دنبال قبح شکنی هستند و سعی دارند اقداماتی که مورد پسند جامعه نیست را انجام دهند.

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه وزارت علوم باید پاسخگوی ایجاد التهاب در دانشگاه‌ها باشد، گفت: در شرایطی که دانشگاه‌ها نیاز به شور و نشاط علمی، اقتصادی و فرهنگی دارند عده‌ای با ایجاد التهاب نشاط را از دانشگاه‌ها می‌گیرند و وزارت علوم باید مشخص کند که این کارها با چه هدف و مقصودی انجام می‌شود.

وی افزود: نشاط در دانشگاه‌ها با ایجاد التهاب و رفتن به سمت فتنه 88 ایجاد می‌شود یا با نقش‌آفرینی دانشجویان در مسائل کلان کشور؟