شناسهٔ خبر: 51936 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رمضان‌زاده :

حضور خاتمی در دانشگاه سناریویی برای تطهیر فتنه‌گران است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور خاتمی در دانشگاه سناریویی از پیش طراحی شده در جهت تطهیر فتنه‌گران و ایجاد پایگاه برای آنها در دانشگاه‌ها بود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدمهدی رمضانزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی ، ضمن محکوم کردن ورود غیر مجاز محمد خاتمی به دانشگاه شهیدبهشتی، گفت: حضور خاتمی به این دانشگاه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و باید پاسخ قانع کنندگی برای این موضوع داده شود.

رمضانزداه افزود: حرکتی که در روزهای اخیر توسط فتنه‌گران در دانشگاه شهیدبهشتی بوجود آمد، نشان‌دهنده رویکرد فتنه‌انگیزانه وزیر و حرکت در جهت ایجاد سیاست‌زدگی در دانشگاه‌ است.

وی اضافه کرد: مسئولان امر باید پاسخ اقداماتی که باعث ایجاد تشنج در دانشگاه‌ها می‌شود را بدهند و بگویند هدفشان از انجام چنین اقداماتی چیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی، اظهارداشت: وزارت‌علوم در چند ماهه گذشته عملکرد قابل قبولی نداشته‌ و نمونه آن انتصاب افراد معلوم‌الحالی است که کارنامه سیاسی مناسب و خوبی در گذشته نداشته‌اند.

رمضانزاده خاطر نشان کرد: این اقدامات یک سناریوی از پیش طراحی شده در جهت تطهیر فتنه‌گران و ایجاد پایگاه برای آنها در دانشگاه‌ها بود که دانشجویان با بصیرت و هوشیار با حضور به موقع در صحنه حاضر شدند و تمام معادلات آنها را برهم زدند.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که فتنه‌گران به کشور تحمیل کردند، تاکید کرد: دانشجویان خیانت فتنه‌گران را فراموش نکرده‌اند و با شور انقلابی مانع تبدیل شدن دانشگاه‌ها به جولانگاهی برای احزاب سیاسی و افراد معلوم الحال می‌شوند.

رمضانزاده با بیان اینکه سیاست‌زدگی در دانشگاه به ضرر دانشگاهیان است، اضافه کرد: با این حرکات در روند پیشرفت‌های علمی سال‌های گذشته خلل ایجاد می‌کنند و مسیر رسیدن به چشم‌انداز مورد نظر را منحرف می‌سازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی یادآور شد: عملکرد مسئولان دانشگاه شهیدبهشتی که در گذشته ژست‌های انقلابی زیادی می‌گرفتند، در روزهای اخیر باعث نمایان شدن چهره واقعی آنها شد و تناقضات میان گفتارشان را برای همه مشخص شد.

رمضانزاده ادامه داد: ما همچنان منتظر پاسخگویی مسئولان در رابطه با این موضوع هستیم و از نمایندگان ملت در مجلس می‌خواهیم اقدامی عاجل در برخورد با این حرکت غیرقابل قبول انجام دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان آموزش عالی کشور باید بدانند که روند پیش‌ گرفته شده در این وزارتخانه و استفاده از عوامل فتنه در پست‌های دولتی و تبدیل کردن دانشگاه‌ها به جولانگاه سیاسی فتنه‌گران با قوانین کشور متناقض است.

رمضانزاده به روحیه مطالبه‌گری و انقلابی دانشجویان اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع دانشجویان به عنوان چشمان بیدار جامعه اجازه نخواهند داد ارزش‌ها و اصول‌های اساسی انقلاب ملعبه عده‌ای فتنه‌گر شود.

وی ادامه داد: اگر حضور خاتمی و دیگران که سابقه اقدام علیه امنیت ملی را دارند تکرار شود اینبار جنبش دانشجویی محکم‌تر از گذشته برای دفاع از سنگر علم و جلوگیری از تحریف انقلاب در راستای وظیفه شرعی خویش به پا خواهند خواست.

نظر شما