شناسهٔ خبر: 51210 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اعلام برائت پادوی رسانه ای هاشمی از یار و دوست دیرین!/ معاون نیستم مشاورم !

علی غزالی فواد صادقی که به پادوی رسانه ای خانواده هاشمی مشهور است در مطلبی که در صفحه شخصی او منتشر شد از علی غزالی دوست قدیمی و مدیرمسئول چندین سایت سابق حامی دولت اعلام برائت کرد .

نماینده - هفته گذشته در مطلبی با اشاره به نوشته علی غزالی مدیرمسئول سایت تعطیل شده آینده آنلاین علیه سیاست های یارانه ای دولت و به پست جدید فواد صادقی دوست قدیمی علی غزالی که در سایت ضد انقلابی آینده با هم همکار بوده اند اشاره کرده و نوشتیم :زمزمه اختلاف میان حامیان دولت دیگر به فریاد بدل شده است .

امروز فواد صادقی به این نوشته و دیگر مطالب منتشر شده در رسانه ها واکنش نشان داده و ضمن اعلام برائت از دوست و یار دیرین خود یعنی علی غزالی نوشت : من معاون صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایر نیستم بلکه به مدیرعامل این صندوق مشاوره می دهم.

آقای فواد صادقی یادشان رفته که در دولت سابق با این بازی ها از قانون عبور شد و برخی افراد که انتسابشان به برخی سمت ها از نظر قانونی و ...مشکل داشت با تغییر الفاظ و هروله میان مشاورت و معاونت چه ها که نکردند.

از این نکته که بگذریم اعلام برائت فواد صادقی از علی غزالی آن هم به دلیل انتقاد نامبرده از سیاست های یارانه ای دولت این نظر را که زمزمه اختلاف میان حامیان دولت دیگر به فریاد بدل شده است تائید می کند.

فواد صادقی در صفحه شخصی خود نوشته است : پیرو انتشار برخی اخبار وشایعات در مورد بنده ودوستان سابق ولاحق، عرض می کنم که آقای علی غزالی که مدتی مدیرمسئولی بازتاب امروز وآینده آنلاین را برعهده داشتند بعد از تعطیلی آینده آنلاین با بنده و همکاران قطع ارتباط نموده، لذا فعالیتهای صفحه بازتاب امروز در فیس بوک که تحت اختیار ایشان است به بنده ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد : همچنین درباره انتشار برخی شایعات درباره انتصاب من به سمت معاونت عمرانی ومعاونت اقتصادی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایر نیز به اطلاع می رسانم که این صندوق اصولا فاقد معاونت عمرانی بوده ومعاونت اقتصادی نیز سالهاست برعهده فرد دیگری است وبنده در کنار حضور در چند دانشگاه دولتی بصورت حق التدریس، به مدیرعامل این صندوق مشاوره می دهم.

برچسب‌ها:

نظر شما