شناسهٔ خبر: 39872 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو شورای شهر تهران:

اکثریت اعضای شورا به قالیباف گرایش دارند

شاکری عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد قالیباف در هشت سال مدیریت شهر به لحاظ تفریق بودجه ای و نیز به خاطر کارهایی که انجام داده مورد تایید شورای سوم قرار گرفته و اکثریت اعضا تمایل به ابقای وی دارند.

شاکریمجتبی شاکری در گفت و گو باخبرنگار «نماینده» با اشاره به انتخابات امروز هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: به نظرم رای گیری برای انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر آزادانه و خوب بود و آقای مسجد جامعی با اختلاف یک رای به ریاست شورا انتخاب شدند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا در شورای شهری که اکثریت با اصولگرایان است، یک اصلاح طلب برای ریاست انتخاب شد، اظهار کرد: تعداد آرا مساوی بود منتها نقش رای چند تن از ورزشکاران در این قضیه تعیین کننده شد.

 

شاکری ادامه داد: هم اکنون هیئت رئیسه متعادل است و مسجد جامعی اگر اصلاح طلب است نائب رئیس و سخنگو اصولگرا هستند و آقای ساعی و خانم راستگو که منشی هستند جهت سیاسی خاصی ندارند.

 

عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که علت موفقیت آقای مسجدجامعی چه بود، عنوان کرد: آنها در واقع مجموعه قطبی خودشان را داشتند و در بین کسانی هم که آنها می توانستند با رایزنی رایشان را جلب کنند توانستند یک رای بیشتر از اصولگرا ها داشته باشند.

 

شاکری درباره شهردار بعدی تهران نیز گفت: باتوجه به اعلام آقای مسجد جامعی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان مجموع آرایشان به سمت محسن هاشمی است، وضعیت انتخاب شهردار دو قطبی است، حال با توجه به اینکه محسن هاشمی از کاندیداهایی بوده که برای شورای شهر رد صلاحیت شده، این بار سنگینی برای اصلاح طلبان دارد که ایشان بخواهد در جایگاه شهردار قرار بگیرد.

 

 وی تصریح کرد: ضمن این که آقای قالیباف صلاحیتش در جایگاه ریاست جمهوری تائید شده و هشت سال نیز مدیریت شهر را برعهده داشته و کارنامه اش هم به لحاظ تفریق بودجه ای و هم به خاطر کارهایی که انجام داده مورد تایید شورای سوم قرار گرفت لذا اکثریت اعضای شورا تمایل به آقای قالیباف دارند.

نظر شما