شناسهٔ خبر: 181778 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

لزوم تکمیل شبکه بزرگراهی و حمل و نقل عمومی برای ترافیک روان در تهران

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تکمیل شبکه بزرگراهی و همچنین توسعه حمل و نقل عمومی در تهران برای تحقق ترافیک روان تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران در آئین بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی در قالب هفتاد و پنجمین پویش افتخار و امید گفت: باید ابتدا به نام این بزرگراه که به نام «شهید بروجردی» است اشاره کنم. دختر این شهید در این مراسم حضور دارند و به واسطه ارتباط و آشنایی من با شهید بروجردی به دلیل بچه محل بودن باید به این نکته اشاره کنم که شهید بروجردی فقط یک فرمانده نظامی نبود و پای کار اقدامات فرهنگی هم بود و به همین دلیل در دل مردم کردستان جای باز کرد و در حقیقت یک فرمانده فرهنگی نیز بود.

وی افزود: این بزرگراه و بزرگراه یادگار امام سال‌های سال متوقف شده بود که در این دوره شهرداری با جدیت کار آن را دنبال کرد و این بزرگراه به اتمام رسید. امیدواریم بزرگراه شهید بروجردی در فاز دوم نیز با توجه به وعده شهردار تهران در 22 بهمن امسال به بهره برداری برسد و به میدان فتح و بزرگراه یادگار امام متصل شود.

وی ادامه داد: مسیر شمالی – جنوبی در غرب تهران با اتصال این بزرگراه به یادگار امام کامل خواهد شد. قطعا پروژه‌هایی که آغاز شده و در حال اتمام است، فرصت خوبی است و خدمتگزاری شورا و شهرداری به مردم تهران را فراهم می‌کند.

به گفته رییس شورای شهر تهران، بی تردید هر چه این مسیرها زودتر به بهره برداری برسد ترافیک روان‌تری در تهران خواهیم داشت. البته اگر خودروهای کمتری وارد چرخه حمل و نقل شهر تهران شود که متاسفانه این کار انجام نمی‌شود، اما ما وظیفه خود یعنی ساخت بزرگراه‌ها و تکمیل شبکه حمل و نقل عمومی را انجام می‌دهیم.

نظر شما