شناسهٔ خبر: 173989 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

احمدی اظهار کرد:

انتقال داعش به افغانستان دسیسه کاخ سفید است/ ایجاد ناامنی در اطرف ایران هدف غایی آمریکایی‌ها

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها با انتقال داعش به افغانستان می خواهند نشان دهند خروجشان از این کشور مساوی با ایجاد ناامنی است.

به گزارش «نماینده» محمدرضا احمدی در خصوص پشت پرده انتقال تروریست‌های داعش از سوریه و عراق به افغانستان توسط آمریکایی ها، گفت: ایالات متحده بارها نشان داده حضورش در کشورهای منطقه نتیجه ای جزء بی ثباتی و پرورش تروریست ها ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور نظامیان آمریکایی در افغانستان دیگر به نفع کاخ سفید نبود زیرا تمام نقشه های آنها با شکست مواجه شده بود از این رو مشاهده شد که بعد از گذشت سال ها این کشور را ترک کردند.

وی ادامه داد: این مهم در حالیست که پیش از خروج از افغانستان، تلاش کردند تکفیری داعشی شکست خورده باقی مانده در سوریه و عراق را به این کشور منتقل کنند تا بتوانند دسیسه های خود را اجرایی کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ایالات متحده تلاش می کند از طریق ایجاد ناامنی در کشورهای همسایه ایران، جمهوری اسلامی را در معرض آسیب قرار دهد، افزود: این مهم در حالیست که مقامات کاخ سفید فراموش کرده اند ایران اسلامی دارای اقتدار است و هیچگاه اجازه ناامن شدن سرزمین خود را نداده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد یکی دیگر از پشت پرده های انتقال داعش به افغانستان، توجیه حضورشان در این کشور است؛ به عبارتی آنها می خواهند به افکار عمومی دنیا نشان دهند با خروجشان از این کشور، افغانستان همچنان در معرض ناامنی و بی ثباتی است.

نظر شما