شناسهٔ خبر: 173641 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سامه‌یح:

علی‌اف خود را بازیچه دست صهیونیست‌ها نکند

همایون نجف آبادی نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: رئیس جمهور آذربایجان باید بداند صهیونیست‌ها در ماجرای اخیر به دنبال منافع خود هستند و او نیز نباید خود را بازیچه دست صهیونیست‌ها قرار دهد.

به گزارش «نماینده» همایون سامه‌یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات  اخیر صهیونیست‌ها در خاک آذربایجان و در نزدیکی مرز ایران گفت:‌ این رفتار الهام‌ علی‌اف که به صهیونیست‌ها میدان داده تا در نزدیکی مرز ایران مستقر شوند و تحرکاتی داشته باشند عین نمک نشناسی در قبال محبت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر ایران نبود جمهوری آذربایجان در جنگ‌هایش با ارمنستان هیچ بود و متأسفانه می‌بینیم که رئیس جمهور این کشور حمایت‌ها و محبت‌های جمهوری اسلامی ایران از خودش را فراموش کرده است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آقای الهام علی‌اف باید بداند صهیونیست‌ها دلسوز و خیرخواه وی نیستند بلکه با حضورشان در منطقه منافع خود را پیگیری و دنبال می‌کند و آقای علی‌اف باید مراقب باشد تا با طناب پوسیده صهیونیست‌ها به چاه نیفتد.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به دنبال منافع خود در منطقه هستند و آقای علی‌اف باید مراقب باشد و خود را بازیچه دست صهیونیست‌ها قرار ندهد.

وی افزود: صهیونیست‌ها و متحدان آنها به دنبال تغییر نقشه منطقه هستند اما باید بدانند چنین مسئله‌ای واکنش شدید جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت و هزینه سنگینی را به آنها تحمیل خواهد کرد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رئیس جمهور آذربایجان هم باید بداند که ادامه این مسیر برایش هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت و باید بهای سنگینی را برای اینگونه اقدامات و رفتارهایش بپردازد.

نظر شما