شناسهٔ خبر: 173640 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عباس‌زاده مشکینی:

صهیونیست‌ها در قفقاز توهم جبران شکست سوریه را دارند

عباس زاده مشکینی عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که در لبنان و سوریه شکست مفتضحانه‌ای متحمل شدند در این توهم هستند که در قفقاز شکست سوریه و لبنان را جبران کنند.

به گزارش «نماینده» محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که در سوریه و لبنان شکست مفتضحانه‌ای را از ایران متحمل شدند حال در قفقاز در توهم جبران شکست‌های قبلی خود هستند.

وی افزود: آنها به خیال خود می‌خواهند نقشه منطقه را تغییر بدهند اما چه آمریکایی و صهیونیست‌ها و چه دولت آذربایجان همگی باید بدانند که این کار شدنی نیست و در صورتی که بخواهند در این مسیر حرکت کنند هزینه‌های سنگینی را خواهند پرداخت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اینکه کشوری مثل آذربایجان می‌خواهد امنیت خود را با تکیه بر بیگانگان تأمین کند باید بداند که سیلی سختی خواهد خورد.

عباس‌زاده مشکینی خاطرنشان کرد: اگر کشوری مثل آذربایجان به دنبال تأمین امنیت خود است می‌تواند با همسایه قوی و قدرتمندی مثل جمهوری اسلامی ایران تکیه کند که همواره از آذربایجان حمایت کرده و از این پس نیز اگر آذربایجان میسر صحیح را ادامه دهد حمایت خواهد کرد.

وی افزود: چه علی‌اف و چه سردمداران دیگر کشورهای همسایه ایران می‌توانند برای تأمین امنیت‌شان روی کمک‌های ایران حساب باز کنند و البته این را هم بدانند که اگر پای کشور ثالثی را به منطقه باز کنند نه تنها این کار برای‌شان امنیتی به همراه نخواهد داشت بلکه هزینه‌های زیادی را هم به آنها تحمیل خواهد کرد.

نظر شما