شناسهٔ خبر: 172206 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده با اشاره به آمادگی گروه‌های مقاومت:

افزایش اقدامات اشغالگرانه در الشیخ جراح به نفع رژیم صهیونیستی نیست

رضا زاده عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: به افزایش اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی و منطقه الشیخ جراح سبب بروز دیگری های شدیدتری خواهد شد که به نفع رژیم صهیونیستی نیست.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در واکنش به افزایش اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی، گفت: اسرائیلی ها در تلاش هستند منطقه الشیخ جراح را به طور کامل اشغال کنند و این در حالیست که این منطقه از گذشته تاکنون محل زندگی فلسطینان است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سه ماه پیش رژیم صهیونیستی تلاش کرد با تخریب منازل و حمله به این منطقه، نقشه خود را اجرایی کند که با مقاومت مردمی مواجه شد.

وی ادامه داد: این مهم در حالیست که درگیری ها افزایش یافت و گروه های مقاومت چهار هزار راکت و موشک را به شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: گروه‌های مقاومت در غزه و دیگر مناطق اشغالی، حملات به ساکنان شهر قدس اشغالی را خط قرمز می دانند لذا افزایش مجدد تنش ها سبب بروز دیگری های شدیدتری خواهد شد که به نفع رژیم صهیونیستی نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک مقاومت ملت فلسطین آماده واکنش به تجاوز اشغالگران اسرائیلی است تا آنها از حملات خود به محله‌های قدس دست بردارند.

نظر شما