شناسهٔ خبر: 173334 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده:

تحقق خروج رژیم صهیونیستی از مرزهای ۱۹۶۷ فلسطین در آینده‌ای نزدیک/ نهادهای بین المللی سکوت نکنند

رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد متاسفانه همزمان با اشغالگرای های اسرائیلی ها و کشتار مردم بی دفاع فلسطین، برخی حکام عرب نیز اقدام به سازش با رژیم اشغالگر اسرائیل می کنند که اقدامی ننگین است.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در خصوص مهلت یک ساله رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی برای خروج از مرزهای ۱۹۶۷ فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی طی دهه های گذشته از هیچ تلاشی برای بیرون راندن شهروندان فلسطینی از خانه‌های خود دریغ نکرده و اخیرا این مهم به طور جدی در محله‌های شیخ جراح قدس دیده می شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از فلسطینیان صاحب املاکی هستند که از آنها بیرون رانده شده اند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که سازمان ها و مجامع بین المللی نیز نتوانسته اند در مقابل اشغالگری اسرائیلی ها بایستند لذا شاهد تشدید تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین هستیم.

وی ادامه داد: کرانه باختری، بخش شرقی شهر قدس و منطقه غزه و غیره از جمله مناطقی هستند که اسرائیلی ها مورد تجاوز و اشغالگری قرار داده اند و موجب شده مردم این مناطق تحت شدیدترین حملات قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید از آرمان های فلسطین دفاع کنند، افزود: متاسفانه همزمان با اشغالگرای های اسرائیلی ها و کشتار مردم بی دفاع فلسطین، برخی حکام عرب نیز اقدام به سازش با رژیم اشغالگر اسرائیل می کنند که اقدامی ننگین است.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک با مقاومت مردم فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی، اسرائیلی ها در آینده ای نزدیک از مرزهای ۱۹۶۷ فلسطین خارج خواهند شد.

نظر شما