شناسهٔ خبر: 171923 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس:

رفتار جهادی با وجود کاستی‌ها برای مردم دلگرم کننده است

الهام آزاد عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: رفتار جهادی مسئولان با وجود کاستی‌ها برای مردم دلگرم کننده است، اما وقتی مردم ببینند هم کاستی وجود دارد و هم مسئولان جدیت و تلاشی ندارند، این عدم رفتار جهادی مسئولان به کاستی‌ها اضافه شده و موجب اعتراض مردم می‌شود.

به گزارش «نماینده» الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای مردم خوزستان گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما نباید اجازه دهیم مشکلات در کشور تبدیل به بحران شود. اتفاقاتی که می‌افتد و اعتراضاتی که صورت می‌گیرد همه ناشی از سوء مدیریت‌ها و کم‌کاری‌هاست.

وی افزود: ما وقتی به کلیدواژه‌های گام دوم انقلاب نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب از چند کلید واژه انقلابی و جهادی و... زیاد استفاده می‌کنند. جهادی به معنای آنکه به دل میدان بزنیم و تمام توانمان را برای جبران کمبودهایی که برای مردم وجود دارد به کار گیریم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: وقتی ما انقلابی و جهادی عمل کنیم و این موارد سرلوحه کارمان قرار گیرد، قطعا با اعتراضات مردمی مواجه نمی‌شویم. ما می‌توانیم کمبودها را با تلاش خودمان جبران کنیم و به سمت و سویی حرکت کنیم و با تلاش و مدیریت خودمان همه کاستی‌ها را جبران کنیم.

آزاد خاطرنشان کرد: وقتی مردم ببینند که مسئولان و مدیرانشان آنچه که در توان دارند انجام می‌دهند، برای آنها دلگرم‌کننده است. مردم ما کمبودها را می‌بینند و می‌دانند که ممکن است انجام یکسری از کارها امکان پذیر نباشد و وقتی می‌بینند که مسئولی دلسوزانه و متعهدانه و با روحیه جهادی کار می‌کند، برای مردم مایه دلگرمی است.

وی افزود: اما وقتی مردم رفتار مجاهدانه را از جانب مسئولان مشاهده نکنند، طبیعتا کمبودها هم به این مسأله اضافه می‌شود و مردم را دچار تشویش و دل نگرانی می‌کند و اگر مسئولان مجدانه کار کنند ما شاهد این بحران‌ها نخواهیم بود.

نظر شما