شناسهٔ خبر: 168974 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

از حضور بدون تشریفات رییس مجلس در میان جهادگران گلستانی تا بررسی مشکلات منطقه محروم قورچای

سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه آقای قالیباف با گروه های جهادی عجین است و بدون تشریفات در میان جهادگران گلستان حضور یافت، گفت: امروزه مردم محبت و روی گشاده از مسئولان می خواهند.

به گزارش «نماینده» رمضانعلی سنگدوینی در رابطه با اهمیت دیدار دکتر محمدباقر قالیباف  با جهادگران استان گلستان و حضور در مناطق محروم، گفت: آقای قالیباف فرزند جبهه و جنگ و نیروی جهادی است؛ همچنین وی سالها کار عملیاتی و اجرایی کرده لذا می داند گاهی کارهای مردم باید از طریق نیروهای جهادی و ولایی پیگیری و اجرایی شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای قالیباف هر ساله در ایام عید وقتشان را به امور جهادی اختصاص می دهند، سفر به مناطق سیل زده و زلزه زده استان گلستان انجام شد اما باید یادآور شد که این سفر به عنوان سفر رییس مجلس به صورت غیررسمی و غیرمنتظره بود.

وی ادامه داد: در این سفر از خدمات گروه های جهادی برای رفع مشکلات برادران اهل سنت در گمیشان، سیمین شهر و غیره بازدید شد؛ این خدمات در مناطق محروم سیل زده انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رییس مجلس با گروه های جهادی عجین است و بدون تشریفات در میان آنها حضور یافت، افزود: گاهی برای مردم کار می شود اما آنها اثر اقدامات را حس نمی کنند اما گاهی علاوه بر محسوس بودن اقدامات، اخلاق مداری هم رواج می یابد که این امر نتیجه فعالیت گروه های جهادی است؛ در واقع مردم می بینند افراد با ایمان برایشان خدمات رسانی می کنند.

سنگدوینی با بیان اینکه رییس مجلس پشتیبان خوبی برای گروه های جهادی است، تصریح کرد: رییس مجلس نکته ای را در مورد دیدار با رهبر انقلاب در خصوص اهمیت فرهای استانی و حضور در میان مردم بیان کردند که قابل تامل است؛ حضرت آقا فرمودند "سفرهایتان را ادامه دهید تا مردم مسئولان را ببینند حتی اگر سیاسیون حرف هایی را مطرح کنند. " این امر نشان می دهد مردم از دیدن مسئولان لذت می برند و مردم نیز باید در میان مردم باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در منطقه محروم و کوهستانی قورچای مشکلاتی داشتند که با دیدن رییس مجلس آنها را مطرح کردند و مقرر شد این موارد برطرف شود، گفت: به عبارتی این امر نشان می دهد مردم محبت و روی گشاده از مسئولان می خواهند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و خدمتگذاران نظام باید قدر مردم را بدانند و برایشان تلاش و نوکری کنند، خاطرنشان کرد: بر این اساس تلاش کردیم با راه اندازی کاروان خدمت در روستاها حاضر شویم تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم، از نزدیک مشکلاتشان را لمس و برای برطرف کردنشان تدبیر کنیم.

نظر شما