شناسهٔ خبر: 171862 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برای حل مشکلات خوزستان نباید تنها به اقدامات کوتاه مدت بسنده کرد

یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اقدامات کوتاه مدت برای حل مشکلات خوزستان در حوزه آب در حال انجام است، اما نباید به اقدامات کوتاه مدت در این باره بسنده کرد.

به گزارش «نماینده» مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات کوتاه مدت برای حل مشکلات خوزستان در حوزه آب در حال انجام است اما نباید در این باره به اقدامات کوتاه مدت بسنده کرد.

وی افزود: آب پشت سد رهاسازی شده و آب با تانکر به مناطق مختلف رسانده می‌شود اما نکته مهم اینجاست که اولا این اقدامات باید استمرار داشته باشد و دیگر اینکه پروژه آب خوزستان در کوتاه مدت و بلندمدت باید به سرعت تکمیل شود و پروژه‌های نیمه کاره روستاها که می‌تواند در کوتاه مدت به سرانجام برسد نیز نهایی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: دولت پذیرفته که خسارت دامداران و کشاورزان را پرداخت کند، اما عملا باید گفت که آن را برای دولت بعد فاکتور می‌کند و اقدام دولت مستقر حاتم بخشی از جیب همسایه است.

یوسفی خاطرنشان کرد: دولت در حالی از پرداخت غرامت به کشاورزان صحبت می‌کند که ۲۳۰ میلیارد تومان از خسارات ناشی از سیل سال ۹۸ هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: رهاسازی آب نباید مقطعی باشد و این کار باید استمرار داشته باشد و در بخشی از حل مشکلات انجام پروژه‌های میان مدت و بلندمدت باید به طور جد پیگیری شود تا ما شاهد حل مشکلات خوزستان باشیم.

نظر شما