شناسهٔ خبر: 171183 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدیرانی را در دولت بعد می‌خواهیم که انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانند

محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: ما در این شرایط مدیرانی را در دولت بعد می‌خواهیم که انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانند و در واقع مجری و عامل شعارهای انقلاب برای تحقق آرمان‌های از پیش مطرح شده باشند.

به گزارش «نماینده» محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با  توجه به شرایط فعلی کشور و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم برای رفع این مشکلات نیازمند روی کارآمدن مدیرانی کارآمد و جهادی در دولت بعد هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر ما مدیرانی عدالتخواه می‌خواهیم چرا که یکی از مهم‌ترین موضوعات آن هم در شرایط فعلی بحث توزیع امکانات، اعتبارات، بودجه‌ها و ... است که باید با نگاهی عادلانه و با در نظر گرفتن محرومیت‌ها، فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و  برخوردار بودن یا عدم برخورداری مناطق مختلف کشور بین استان توزیع شود و اینگونه نباشد که در توزیع بودجه و امکانات استان یا شهرستان نورچشمی داشته باشیم.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در این شرایط مدیرانی را در دولت بعد می‌خواهیم که انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانند و در واقع مجری و عامل شعارهای انقلاب برای تحقق آرمان‌های از پیش مطرح شده باشند و در واقع همانطور که گفتم انقلاب را در بحث تحقق شعارها در همه ابعاد به ریل بازگردانند. 

صفایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم امروز کشور با مشکلات جدی مواجه است و ما مدیرانی می‌خواهیم که با تخصص و تعهد و پشتکار خود چالش‌های فعلی و پیش‌روی مردم و کشور را کاهش دهند و شرایط مطلوب‌تری را رقم بزنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: امروز با توجه به شرایط کشور مردم وضعیت خوبی ندارند و با مشکلات جدی در حوزه اشتغال، مسکن و حتی تأمین معاش روزانه خود دست و پنجه نرم می کنند و برای بهبود این وضعیت نیازمند تلاش شبانه‌روزی مدیران دولت بعد هستیم.

نظر شما