شناسهٔ خبر: 170774 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو هیات رئیسه مجلس:

تمرکز بر حل چالش های محوری کشور رسالت مهم مسئولان است

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حساسیت شرایط کشور خواستاراتحاد گروههای سیاسی جریان انقلاب بر روی مولفه های وحدت افزا شد.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجایی با تاکید بر تمرکز بر حل مسائل مهم و اصلی کشور  گفت: افزایش سطح تنازع و بگو مگوهای سیاسی در کشور آسیب جدی به منافع ملی وارد کرده است.

نماینده مردم بابل افزود: اختلاف افکنی و ایجاد تنش بین نیروهای جریان انقلاب پروژه دشمنان است واز این رو نیروهای وفادار به آرمانهای انقلاب هوشیاری خود را حفظ کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از بی اخلاقی ها در تریبون های رسمی افزود: افزایش روند درگیریهای بیحاصل جناحی روند پیشرفت کشور را کند خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران اهمیت رجحان منافع ملی بر مصالح حزبی وسیاسی را  یادآورشد و افزود: جناح ها باید حول مصالح مشترک و مولفه های اقتدار ملی همکاری با یکدیگر را در دستور کارخود قرار دهند.

این مسئول پارلمانی با تاکید بر نقش جناح های سیاسی در بازسازی روحیه جمعی برای اعتلای اهداف آرمانی انقلاب گفت:  کشور در شرایط کنونی نیازمند وحدت رویه و مفاهمه حول مولفه های پیشرفت و اقتدار است.

نماینده مردم بابل ادامه داد: خواست اصلی مردم از مسئولان پرهیز از اختلافات و تمرکز بر حل چالش های اساسی کشور است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به رویکرد مجلس دررفع تنگناهای اساسی کشور افزود:  نقشه راه مجلس برای برون رفت کشور از چالش های نوپدید در حوزه های گوناگون از سوی هیات رییسه مجلس ترسیم و در اختیار کمیسیون های مرتبط قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید در چارچوب مصالح پایدار کشور همکاریهای دوجانبه در مسیر رفع تنگناهای توسعه ملی را گسترش دهند.

کریمی فیروزجایی با اشاره اهمیت نقش آفرینی راهبردی نخبگان و جوانان در اداره امور کشور یادآورشد: دولت و مجلس باید هرچه سریعتر بستر حضور پررنگ تر جوانان متعهد و متخصص در لایه های تصمیم سازی را فراهم و راهبرد آن را عملیاتی کنند.

دبیر هیات رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به درپیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال جدید گفت: انتخابات پروژه مهم سیاسی در روند حیات کشور است و برگزاری پرشور و گسترده آن تلاش بیشتر متولیان امور را طلب می کند.

نظر شما