شناسهٔ خبر: 168954 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عضو هیات رئیسه مجلس : هوشمند سازی صنایع موجب رونق تولید می شود

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار هوشمند سازی صنایع کشور برای رفع موانع تولید شد.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت:  هم آکنون هزاران واحد صنعتی در کشور راکد است که فعال سازی آنها برنامه جامع می‌خواهد.

دبیر هیات رئیسه مجلس یازدهم ادامه داد : خارج سازی واحدهای تولیدی از رکود محوری ترین اقدامی است که امسال باید صورت گیرد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر رفع موانع تولید در کشور ضرورت پشتیبانی همه جانبه دولت از واحدهای تولیدی را خاطر نشان کرد و افزود: پشتیبانی مالی، حقوقی و تدارکاتی از تولید رشد اقتصادی کشور را تضمین می‌کند.

عضو خانه ملت اهمیت هوشمند سازی صنایع کشور را در راستای افزایش سطح تولید موثر دانست وافزود: هوشمند سازی صنایع علاوه بر جلوگیری از هدر روی منابع انرژی، موجب ارتقا سطح تولید می‌شود.

کریمی فیروزجایی از فعالیت ۴۸هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور خبر دادوافزود: این واحدها در سطح ۸۶۰ شهرک و نواحی صنعتی فعالیت دارند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به رویکرد مجلس برای تمرکز بر مسائل کلیدی کشور یادآورشد: تمرکز خانه ملت بر پشتیبانی همه جانبه وموثر از سنگربانان جبهه تولیدو پیشتازان عرصه اقتصاد ملی است.

کریمی فیروزجایی با انتقاد ازفقدان روحیه خودباوری و امید آفرینی در برخی از مصادر مدیریتی گفت: مشکلات اساسی کشور با اتکا به ایمان و در پرتوروحیه جهادی وانقلابی رخت بر خواهد بست.

این مسئول پارلمانی وحدت و مفاهمه مسئولان بخش‌های گوناگون کشور را رمز غلبه بر مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه عنوان و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در دهه پنجم عمر با برکتش هیچ بن بستی در مسیر تعالی وپیشرفت ندارد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره نامگذاری امسال بعنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: برای اجرایی کردن فرامین رهبرمعظم انقلاب دولت، مجلس و قوه قضائیه باید گام‌های عملی بردارند.

نظر شما