شناسهٔ خبر: 170548 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضا زاده در نطق میان دستور:

بیمارستان سلماس شبیه گورستان شده است/آقای وزیر! از دفتر خود بیرون بیایید و خود را در تهران حبس نکنید

رضا زاده نماینده مردم سلماس در مجلس یازدهم گفت: تنها بیمارستان این شهرستان که به گورستان شبیه است باید به حالش رسیدگی شود؛ از دفاتر خود بیرون بیایید و خود را در تهران حبس نکنید.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضا زاده در نشست علنی روز چهارشنبه(۱۹ خرداد ماه) مجلس در نطق میان دستور خود گفت: مردم ایران بار دیگر در ۲۸ خرداد ماه  با حضور در صندوق های اخذ رای به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و  با حضور حداکثری و مشارکت عمومی بالا به دهان یاوه گویان، منافقین، معنادین و بی بی سی نشینان خائن مشت محکمی خواهند کوبید.

نماینده مردم سلماس در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم ایران شخصیتی انقلابی و میدانی که حافظ خون شهدا، امنیت ایران، حافظ مردان میدانی چون حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده باشد، فردی که مبارزه با رانت خواری، اختلاس گری،کارتل های مفسد اقتصادی سر لوحه برنامه خود قرار خواهد داد و دنبال عزت و شکوه ایران باشد را انتخاب خواهند کرد نه دنبال منافع آمریکا.  

وی افزود: از درد و آه مردمانی سخن می گویم که تنها گناه شان مرز نشینی است؛ شهر سلماس عزیز، مردمی که جوانانشان برای پیدا کردن لقمه نانی یا کولبری می کنند  و بدون داشتن امنیت جانی به خاک کشور های بیگانه به کارگری می روند و یا برای کار اجباری به کارواش می روند.

رضا زاده بیان کرد: کدام شهرستان مرزی است که ۹۲ کیلومتر مرز مشترک داشته باشد اما فاقد بازارچه مرزی باشد؟ وزارت خارجه و وزارت کشور چرا به درد مردم نمی رسید؟

وی ابراز کرد: وزیر صمت، منطقه ویژه اقتصادی در همین دولت کلنگ زنی شده ولی متاسفانه راه اندازی  و سرمایه گذاری نشده است؛ اگر نمی توانستید اجرا کنید چرا کلنگ زنی کردید ؟ آیا صرفا برای نشان دادن خودتان در تلویزیون بود ؟

نماینده مردم سلماس در مجلس یازدهم بیان کرد: وزیر صمت به دنبال حمایت از تولیدات داخلی به ویژه در تامین مواد غذایی و مصالح ساختمانی باشید آیا مشکلات تولیدات در داخل کشور داریم یا دنبال حمایت از عده ای سرمایه گذار هستیم؟

وی بیان کرد: تذکر من به وزیر نیرو جهاد کشاورزی است؛ در حالی که کشاورزان منطقه از آب کشاورزی محروم هستند متاسفانه سیستم آبیاری سد دریک و سد زولا اجرا نشده ما بایستی تا کی شاهد تبعیض باشیم ؟ خوب صحبت کنیم، خوب ژست بگیریم ولی در عمل ضعیف باشیم.  

رضا زاده تصریح کرد: تذکرم به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص آب و برق دامداری هایی است که به صورت مجاز یا غیر مجاز در اطراف روستاها هستند چرا به قول خودتان عمل نمی کنید ؟

وی ادامه داد: تذکر به وزیر راه و شهرسازی، آقای وزیر به استان تشریف آوردید و دو نوبت به حضورتان رسیدم آیا ۴۲۵ کلیومتر جاده روستایی باید بدون آسفالت باشد ؟ در حالی که در شهر تهران و کلانشهر ها آسفالت روی آسفالت ریخته می شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس اظهار کرد: تذکر بعدی من به وزیر بهداشت است؛ تنها بیمارستان این شهرستان که به گورستان شبیه است باید به حالش رسیدگی  شود؛ از دفاتر خود بیرون بیایید و خود را در تهران حبس نکنید.

وی گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستم uso اجرا نشده است؛ تذکر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص مدارس کانکس و همچنین عدم امکانات به مدارس سلماس همچنین وزیر کشور درباره کمبود اعتبار بهیاری ها و بدهی های آن ها است.

پایان پیام/ 

نظر شما