شناسهٔ خبر: 170216 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جمیری:

مردم زلزله‌زده بوشهر نیازمند کانکس هستند

جمیری43 رئیس مجمع نمایندگان بوشهر در مجلس، با بیان اینکه مردم زلزله‌زده این استان در گرمای شدید این منطقه نیازمند کانکس هستند از مسئولان خواست تا به وعده‌های خود جهت تامین اعتبارات برای بازسازی منازل آسیب‌دیده عمل کنند.

به گزارش «نماینده» عبدالکریم جمیری در تشریح جزییات میزان خسارات ناشی از وقوع زلزله در استان بوشهر، گفت: امروز ساعت ۵:۲۵ صبح زمین لرزه‌ای به بزرگی۴.۶ ریشتر در منطقه امام حسن در استان بوشهر به وقوع پیوسته که کانون آن هم در کوه گل‌خاری و در عمق ۱۹ کیلومتری زمین بوده است، اما خسارات مالی جدی و تلفات جانی به همراه نداشته است.  

نماینده مردم  بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به مشکلات مردم آسیب‌دیده از زلزله در این منطقه، ادامه داد: به دنبال وقوع زلزله ۶ ریشتری که اخیرا در این منطقه به وقوع پیوسته بود، مسئولان مربوطه وعده‌هایی به مردم دادند که باید روند تحقق آنها تسریع شود و اعتباراتی که برای جبران خسارات در نظر گرفته شده بود، تامین شود تا روند بازسازی منازل آسیب‌دیده تسریع شود.  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون هوای بوشهر بسیار گرم بوده و مردم هم به دلیل وقوع زلزله‌های پی در پی در این منطقه و آسیب جدی که به منازل آنها وارد شده است نگران وضعیت اسکان خود در تابستان هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید مردم در هوای گرم این منطقه نمی‌توانند در چادر سکونت داشته باشند، ضمن‌اینکه به دلیل وقوع زلزله‌های پی در پی نمی‌توانند در منازل آسیب‌دیده خود نیز سکونت داشته باشند، بنابراین تقاضای تامین کانکس دارند که بتوانند در آنها از دستگاه‌های خنک‌کننده هوا استفاده کنند تا برای بازسازی منازلشان تعیین تکلیف شود.

پایان پیام/

نظر شما