شناسهٔ خبر: 170025 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم ورود کند

برق عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه باید به عنوان مدعی العموم وارد قطعی بی‌‍برنامه برق شود.

به گزارش «نماینده»  اقبال شاکری در رابطه با قطعی‌های مکرر بی‌برنامه برق گفت:  خاموشی زودتر از موعد مقرر، مشکلات متعددی را برای  تمام گروه‌ها به وجود آورده است.  وزرات نیرو با روشی که در پیش گرفته است؛  لطمعات جبران ناپذیری به صنعت، بهداشت و درمان و حتی آموزش کشور وارد می‌کند.  

بی برنامگی‌ها در قطعی برق بی مسئولیتی وزارت نیرو را نشان می‌دهد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: در حال حاضر امتحانات دانش آموزان و دانشجویان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، این بی‌برنامگی‌ها گاهی خسارات غیر قابل جبرانی وارد می‌کنند.  روش پیش گرفته شده، بی‌مسئولیتی وزارت نیرو را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: مشکلات متعددی از قبیل بی‌آبی، گرما، رمز ارزها در این قطعی برق عنوان شده است که هر یک در جای خود باید رسیدگی شود اما اینکه بدون برنامه اقدام به قطع برق می‌کنند و زندگی مردم را از همه جهات تحت الشعاع قرار می دهند، جایی سوال دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم وارد قطعی بی برنامه برق شود؛ هیچ نیروگاهی حق ندارد بدون اعلام برنامه اقدام به قطع برق کند به ویژه در حال حاضر که در شرایط ناخوشایند کرونا قرار داریم و اکثر کارهای مردم دور کاری و وابسته به برق انجام می‌شود.

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: در ضمن قطعی برق نباید خارج و بیشتر از زمان اعلامی اداره برق هر منطقه باشد. بی برنامگی و سوءمدیریت در قطعی برق بیش از این در زمستان بدون راهکار و علت اتفاق می‌افتد و  امروزه خود را در گرمای بهار نشان داده است.

نظر شما