شناسهٔ خبر: 142289 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس خبرگان رهبری:

اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت گامی بزرگ برای فروپاشی رژیم صهیونیستی است

خبرگان/2 مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی این اقدام شیطان بزرگ را گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و خدمتی ناخواسته به تحقق آرمان فلسطین دانست.

به گزارش «نماینده»، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی این اقدام شیطان بزرگ را گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و خدمتی ناخواسته به تحقق آرمان فلسطین دانست.


متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام تحریک آمیز و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی و اعلام انتقال سفارتخانه ایالات متحده از تل آویو به قدس شریف، فتنه ای جدید و نشانگر عمق کینه دشمنان علیه اسلام و مسلمین و تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین است.  

این توطئه و تلاش پلید استکبار علاوه بر نقض صریح قطعنامه های بین المللی، حکایت از نقشه های شوم سردمداران کاخ سفید و رژیم جعلی اسرائیل پس از شکست گروه تکفیری داعش و عدم تحقق برنامه های آنان در به آشوب کشاندن خاورمیانه به ویژه عراق و سوریه دارد.

بی تردید شیطان بزرگ، امروز با این اقدام ابلهانه به زعم خود به دنبال تثبیت جایگاه متزلزل غده سرطانی اسرائیل است اما در واقع، گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی برداشت و خدمتی ناخواسته به تحقق آرمان فلسطین نمود «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ».

 مجلس خبرگان رهبری، ضمن اذعان براینکه قدس، قبله اول مسلمانان، پاره تن اسلام است و تأکید بر این نکته که غده سرطانی اسرائیل را تنها از طریق انتفاضه و  مبارزات مردمی می‌توان ریشه‌کن ساخت، از سازمان های بین المللی، سران کشورهای اسلامی و تمام وجدانهای بیدار  می خواهد به سهم خود در محکومیت این عمل کینه ورزانه رئیس جمهور آمریکا اقدام کنند. مجلس خبرگان رهبری در پایان اعلام می دارد آمریکا و استکبار جهانی در همه‌ جنایاتی که امروز در فلسطین اتفاق می‌افتد شریک جرم است و امت اسلامی و آزادیخواهان جهان این گونه اقدامات را فراموش نخواهند کرد و در آینده ای نه چندان دور باحول و قوه الهی و با تمسک به آرمانهای امام راحل(ره) و پیروی از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به صورت متحد مقابل مستکبرین، خواهند ایستاد ان شاءالله.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

نظر شما