شناسهٔ خبر: 142313 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی رفسنجانی:غده سرطانی رژیم صهیونیستی باید از خاورمیانه حذف شود

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم شاهد آن باشیم که هر چه سریع‌تر رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی از خاورمیانه حذف شود.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی در ابتدای بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: در ابتدا درباره تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و مسجدالقصی که قبله اول مسلمانان در اوایل هفته وحدت است موضوعاتی را مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: در بامداد نهضت اسلامی در اوایل دهه 40 و در کنار دیگر آرمان‌های امام خمینی (ره)  مردم جهاد علیه استکبار جهانی را آغاز کردند.

هاشمی ادامه داد:  امیدواریم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد حذف این غده سرطانی از خاورمیانه باشیم و اعضای شورای شهر تهران این اقدام آمریکا را محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز قرار داریم،‌گفت: وی در 29 سالگی و در سال 42 هنگام فرار از دست رژیم طاغوتی به دلیل فشارهایی که بعد از تبعید امام خمینی (ره) بوده است نسبت به چاپ کتاب سرگذشت فلسطین یا سیاست استکبار اقدام می‌کند و در سال 43 بعد از چاپ کتاب مصدق نامه‌ای می‌نویسد و 200 جلد از این کتاب را می‌خرد و می‌گوید حیف است که این کتاب بدون مطالعه بماند و آن را توزیع می‌کند.

وی گفت:‌در این کتاب تاریخچه سرگذشت فلسطین توضیح داده می‌شود و امیدوارم با مطالعه این کتاب که جا دارد توزیع و چاپ شود جوانان آشنایی بیشتری نسبت به مسائل فلسطین داشته باشند.

نظر شما