شناسهٔ خبر: 131011 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هر تشکل اصولگرا نامزد خود را در ائتلاف اصولگرایان مطرح و از او دفاع می‌کند

حبیبی/2 دبیرکل حزب مؤتلفه تأکید کرد: قرار شده است هر تشکل اصولگرا نامزد خود را در ائتلاف اصولگرایان مطرح کند و بتواند از گزینه خود دفاع کند اما درنهایت همه تسلیم نظر جمعی ائتلاف باشند.

به گزارش «نماینده» محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره معرفی میر سلیم به عنوان نامزد نهایی حزب موتلفه به ائتلاف اصولگرایان گفت: هنوز بحث‌های ما تمام نشده و هر وقت که مباحث مربوط به نامزد نهایی موتلفه به اتمام برسد گزینه نهایی به طور رسمی از سوی دبیرکل اعلام خواهد شد.

حبیبی افزود: تشکل‌های اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهند داشت و ما در این مرحله این حق را قائل هستیم که هرکس نامزد تشکل خود را تعیین کند اما همه تلاش‌ها برای این است که اصولگرایان به ائتلاف برسند.

دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد: قرار شده است که هر تشکل اصولگرا نامزد خود را در ائتلاف اصولگرایان مطرح کند و بتواند از گزینه خود دفاع کند، اما درنهایت همه تسلیم نظر جمعی ائتلاف باشند.

وی تصریح کرد: بنابراین براساس جمع‌بندی‌ها ائتلاف به یک نفر خواهد رسید و ما مصلحت اصولگرایان را صرفا معرفی یک نامزد و نه بیشتر می‌دانیم اما اینکه چه کسی کاندیدای نهایی باشد باید در ائتلاف بحث شود.

حبیبی با بیان اینکه اکثر اصولگرایان که ما با آنها ارتباط دارند معتقد به ائتلاف هستند خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ائتلاف اصولگرایان معرفی یک نامزد پس از جمع‌بندی داخلی خواهد بود.

نظر شما