شناسهٔ خبر: 127218 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ستاد انتخابات حزب مؤتلفه در هفته‌ آینده تشکیل می شود

صالح اسکندری از تشکیل ستاد انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش «نماینده»، صالح اسکندری معاون سیاسی و رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اولین جلسه شورای انتخابات تشکل متبوعش، اظهار کرد: اولین جلسه شورای انتخاباتی حزب شب گذشته (یکشنبه ۱۰ مردادماه) برگزار شد که در این جلسه اعضای شورا به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون انتخابات آتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداختند.

وی افزود: در این جلسه به‌صورت ویژه شاخصهای نامزدهای احتمالی مبتنی بر اصل تقوای سیاسی و رعایت انصاف در انتخابات آتی مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی بابیان اینکه البته بخشی از کار در جلسات شورای مرکزی انجام‌شده بود، گفت: در این جلسه قرار بود که با توجه به اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی که حزب مؤتلفه اسلامی برای انتخابات آتی در نظر گرفته، پنج گام طراحی شود.

اسکندری در ادامه از تشکیل ستاد انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی خبر داد و گفت: شورای انتخابات این حزب در انتخابات آتی بیشتر جنبه راهبردی و مدیریتی دارد اما ستاد انتخابات که طی چند هفته آتی تشکیل می‌شود، مباحث اجرایی را پیگیری می‌کند.

وی افزود: البته ممکن است جلسات مشترکی میان شورای انتخابات و ستاد انتخابات حزب مؤتلفه برگزار شود و یک حرکت شبه قرارگاهی را برای انتخابات که هم منافع راهبردی و مدیریتی و هم منافع اجرایی را دنبال کند، شکل گیرد.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی بابیان اینکه در جلسه شب گذشته شورای انتخابات برخی اعضای شورای مرکزی، افرادی از معاونت سیاسی و سایر معاونتهای حزب حضور داشتند، گفت: بررسی اهداف و  برنامه‌های حزب برای ورود حزبی به انتخابات به‌طور جدی موردبحث قرار گرفت.

نظر شما