شناسهٔ خبر: 127212 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه انتخاب شد

موتلفه 43 معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان رئیس شورای انتخابات این حزب انتخاب شد.

به گزارش «نماینده»، صالح اسکندری معاون سیاسی حزب مؤتله اسلامی به عنوان رئیس شورای انتخابات این حزب انتخاب شد.

وی قرار است به عنوان رئیس شورا و معاون سیاسی حزب مواضع این شورا را اعلام کند.

حزب مؤتلفه اسلامی پس از هر انتخابات خود را برای انتخابات آینده آماده می‌کند. این مطلب بارها توسط محمدنبی حبیبی"دبیرکل این حزب" بیان شده است از این رو هم اکنون و پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مؤتلفه‌ای‌ها نشست و برخواستهای انتخاباتی خود را در حزب متبوعشان آغاز کردند و شورای بررسی مسائل انتخابات ریاست‌جمهوری را تشکیل دادند.

حمیدرضا ترقی"عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی" با اعلام این خبر گفت: ما در حال ایجاد آمادگی برای انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم براین اساس حزب مؤتلفه درصدد بررسیهای پژوهشی است و شورای مسائل انتخابات نیز در معاونت سیاسی حزب تشکیل می‌شود.

وی می‌گوید: این شورا سیاست‌ها و برنامه‌های انتخابات را تدوین و سپس تصویب و اجرا می‌کند.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه همچنین روز گذشته در گفت‌وگو با تسنیم، اعلام کرده بود: عصر روز گذشته (یکشنبه ۱۰ مردادماه) اولین  جلسه کمیته انتخاباتی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار می‌شود و در این جلسه قرار است پیرامون تعیین سخنگو و نحوه ورود به انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بحث و تبادل نظر شود.

حزب مؤتلفه درحالی عصر روز گذشته نشست انتخاباتی خود را برگزار کرد که پیش از این اسدالله بادامچیان" از اعضای باسابقه حزب مؤتلفه" در ادوار گذشته انتخابات، مسئولیت ستاد انتخاباتی این حزب را برعهده داشت. اما با توجه به رویکرد جوان‌گرایی این حزب سکان انتخاباتی در این حزب به دست معاون سیاسی جوان آن داده شده است.

پیشتر بادامچیان این مسئولیت را در انتخابات‌های گذشته هم این مسئولیت را در حزب برعهده و در انتخابات مجلس نهم نیز به همراه محمد نبی حبیبی در ساختار مرکزی شورای مرکزی اصولگرایان حضور داشت.

لازم به ذکر است، در دوره جدید حزب، ریاست مرکز سیاسی به صالح اسکندری"عضو شورای مرکزی حزب موتلفه" واگذار شده است.

نظر شما