شناسهٔ خبر: 125410 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

روحانی وارد ارومیه شد

روحانی هواپیما رئیس جمهوری در بیست و هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید روز دوشنبه وارد ارومیه شد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از سفر به استان آذربایجان غربی افزود: بسیار خوشحالم که خداوند این توفیق را به دولت داد که در ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان بتوانیم خدمت مردم دلیر و مرزبان آذربایجان غربی برسیم.

وی گفت: غیر ازسخنرانی ها و بحث های عمومی در میان مردم و فرهیختگان و جلسه توسعه اقتصادی، طرح ها و برنامه هایی که برای این استان در جلسه هیئت وزیران در تهران مدنظر بوده است به اطلاع مردم می رسانیم.

روحانی افزود: از آن طرف هم دیدگاه های نخبگان و مسئولان استان را می شنویم.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی سبب خیر و توسعه بیشتر این استان شود.

رئیس جمهور در ابتدای ورود به فرودگاه ارومیه  مورد استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار استان آذربایجان غربی قرار گرفت و چند تن از فرزندان شهدای استان آذربایجان غربی ضمن خیر مقدم به آقای روحانی با زبان و گویش اقوام ساکن در این استان به اهدای گل از رئیس جمهور استقبال کردند.

در سفر آقای روحانی رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی، ۳۴۱ طرح با ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

حضور در ورزشگاه تختی و سخنرانی در جمع مردم ارومیه، دیدار با نخبگان استان، نشست توسعه سرمایه گذاران صنعت استان و افتتاح طرح های عمرانی و در نهایت شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه های روز نخست سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی است.

سخنرانی در جمع مردم مهاباد و افتتاح طرح بزرگ پتروشیمی مهاباد از برنامه های روز دوم آقای روحانی به این استان خواهد بود .

در سفر ۲ روزه رئیس جمهور به آذربایجان غربی، ۲۸۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۵۰۲ میلیارد تومان و ۵۷ طرح عمرانی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد

نظر شما