شناسهٔ خبر: 120765 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

لیست انتخاباتی سمنان با ۱۱۶ داوطلب بسته شد

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با اتمام مهلت نام نویسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان در حوزه انتخابیه استان سمنان شمار داوطلبان حضور در انتخابات هفتم اسفندماه جاری به ۱۱۶نفر رسید.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا میرزایی ضمن بیان اینکه تا شامگاه آدینه و با اتمام مهلت نام نویسی در حوزه انتخابیه استان سمنان، ۱۰۹نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هفت نفر برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری در این استان نام نویسی کردند، گفت: چهره افراد داوطلب برای شرکت در انتخابات اسفندماه جاری مشخص شده است.

وی افزود: با مشخص شدن چهره نهایی افراد داوطلب برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، کار بررسی صلاحیت ها در حوزه های انتخابیه آغاز شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ضمن اشاره به اتمام مهلت نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با شامگاه آدینه، گفت: لیست نهایی داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان با ۱۰۹ نفر شامل شاهرود و میامی ۳۷نفر شامل سه بانو، در دامغان۲۱ نفر و با حضور یک خانم، سمنان، مهدیشهر و سرخه ۲۹ داوطلب بدون حضور بانوان و گرمسار و آرادان با ۲۲نفر نهایی شده است.

میرزایی تصریح کرد: مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی چهار نماینده دارند.

وی در خاتمه افزود: پس از اتمام نام نویسی برای کسب یک کرسی مجلس خبرگان استان سمنان، آیت الله شاهچراغی، حجت الاسلام عربی، حجت الاسلام عربعامری، حجت الاسلام ابراهیمی، حجت الاسلام ایمانی، حجت الاسلام صدرالهی و حجت الاسلام صابریان داوطلبان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

نظر شما