شناسهٔ خبر: 119628 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

لایحه بودجه ۹۵ به مجلس دی ماه تقدیم مجلس می شود

روحانی-نهاوندیان رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم لایحه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه را دی ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی کنیم.

به گزارش«نماینده»، حسن روحانی در جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به تاخیر بوجود آمده در ارائه لایحه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه توسعه از اقتصاد مقاومتی جدا نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی بوده که ابلاغ شده و دولت متعهد به اجرای آن است افزود: در برنامه ششم توسعه که به مجلس ارائه خواهد شد توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی شده است.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: بنیه تولید ملی را باید تقویت کنیم این اساس کار ماست زیرا با این اقدام، تولید ملی در مقابل فشار و توطئه دیگران، اثرناپذیر می شود.

آقای روحانی در این جلسه همچنین با اشاره به حضور در بازارهای جهانی و مشخص کردن بازارهای هدف گفت: اقتصاد مقاومتی، یعنی مردمی کردن اقتصاد ملی.

وی همچنین با اشاره به تاخیر بوجود آمده در ارائه لایحه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه توسعه از اقتصاد مقاومتی جدا نخواهد بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی بوده که ابلاغ شده و دولت متعهد به اجرای آن است افزود: در برنامه ششم توسعه که به مجلس ارائه خواهد شد توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی شده است.

نظر شما