شناسهٔ خبر: 116957 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سروری در صحن شورای شهر تهران:

یک عده در شورای شهر وکیل مدافع آمریکا هستند

پرویز سروری// رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک عده در شورای شهر وکیل مدافع آمریکا هستند و ناراحت می‌شوند که انتقاداتی درباره آنها مطرح شود.

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در انتقاد به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر درباره نصب تبلیغات برگزاری یک میتینگ سیاسی در معابر سطح شهر تهران که آرم شهرداری در آن نصب شده بود، گفت: اگر زمان وجود انجمن‌های شهری بودیم و نماینده‌ای در سالگرد فتح بزرگترین حادثه سیاسی کشور واکنش نشان می‌دهد، تعجب نمی‌کردیم چرا که این فرد طرفدار آمریکایی‌ها بود.

وی افزود: اما در کشور ما در سالگرد فتح لانه جاسوسی که امام خمینی(ره) فرمودند از انقلاب اول هم بزرگتر است یک عده وکیل مدافع آمریکا هستند و ناراحت می‌شوند موضوع و نقدی مطرح شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آزادی‌های مصرح در جمهوری اسلامی هم نیز با این وضعیت زیر سوال می‌رود آیا در مسجد هم نباید سوالی طرح کنیم و جلوی نماینده مجلس را هم بگیریم که مبادا به کاکل آمریکایی‌ها لطمه‌ای بخورد.

وی با بیان اینکه این رفتارها در شأن شورای اسلامی نیست، گفت: این مکان باید مرکز‌آمریکا ستیزی باشد و حالا اگر آرم شهرداری پایین بنری باشد که قرار است یک نماینده در یک مسجد سخنانی با محوریت این موضوع داشته باشد، اشتباه است و باید کار را زیر سوال ببریم؛ درحالیکه باید به آن افتخار کنیم.

انصاری عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران خطاب به سروری و در حالیکه میکروفنش خاموش بود، گفت: شهرداری نباید از امکانات عمومی شهر استفاده کند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز برای خاتمه دادن به این بحث، گفت: نظیر این اقدامات در مساجد توسط بسیج و غیره نیز انجام می‌شود اما قاعدتاً باید همه کارها با حساب و کتاب باشد.

نظر شما