شناسهٔ خبر: 114588 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم

آل سعود شریک اسرائیل است

الحوثي43 رهبر انصارالله یمن، آمریکا، اسرائیل و نظام سعودی را آفت بزرگی برای بشریت دانست و تأکید کرد، آل سعود در اقدامات اسرائیل در مسجد الاقصی شریک است.

به گزارش «نماینده»، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: اسرائیل چند روز قبل موش‌کهای بسیاری را به پایگاه خمیس مشیط در منطقه عسیر عربستان منتقل کرد. وی افزود: نظام سعودی شریک همه اقدامات اسرائیل در الاقصی است. این استعمار بود که نظام سعودی را پایه گذاری کرد و در ساخت آن سهیم بود.

الحوثی تأکید کرد: ما در موضع حق قرار داریم و امکان ندارد که کرامت، عزت و استقلال خود را قربانی کنیم.

رهبر انصارالله یمن گفت: همان‌طور که اجداد ما اشغالگران را بیرون راندند، و همان‌طور که اسرائیل از لبنان بیرون رانده شد و همان‌طور که عراقی‌ها اشغالگران آمریکایی را اخراج کردند، ما نیز اشغالگران را بیرون می رانیم. ملت ما توانایی این کار را دارد.

الحوثی تصریح کرد: نظام عربستان از بیت الحرام و حج و عمره سوء استفاده می کند تا به اموال زیادی دست یابد ولی این گونه وانمود می‌کند که در حال خدمت به این مکان مقدس است.

وی افزود: نظام سعودی و تکفیری‌ها در حال تحریف و تخریب چهره اسلام هستند. نظام عربستان به عنوان آلت دست اسرائیل و آمریکا، درحال طغیانگری است.

وی اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و نظام عربستان سعودی و وابستگان آنان، آفت بزرگی برای بشریت هستند و بسیاری از بحران‌ها و فتنه‌ها را به وجود می‌آورند. آمریکا و اسرائیل و نظام سعودی به عنوان عامل آمریکا برای دنیا آزادی به ارمغان نیاوردند بلکه آن را به بردگی گرفته‌اند.

الحوثی خاطرنشان کرد: ملت یمن امروز با حملات وحشیانه‌ای مواجه شده است و بسیاری از افراد ترسو سعی می‌کنند که مردم را ناامید کنند. ما امروز در معرض حملات ددمنشانه‌ای از سوی اسرائیل، آمریکا و نظام سعودی قرار داریم.

وی تأکید کرد: انگلیس نقشه حمله اماراتی‌ها به عدن را کشید. در کنار تجاوز به یمن تلاش‌هایی برای اشغال بخش‌هایی از این کشور وجود دارد، و مردم یمن باید در قبال این توطئه آگاه باشند. رهبر انصارالله یمن با اشاره به جنایات متجاوزان در حق مردم یمن افزود: ما زیر بار زور و بردگی نمی‌رویم.

نظر شما