شناسهٔ خبر: 114198 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دولت

ابوطالبی : دولت مظلوم است

ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: دولت مظلوم است؛ اما چیزی که از مظلومیت مهم تراست حفظ وحدت وانسجام ملی کشور و همدلی مجلس و دولت است.

به گزارش «نماینده»، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به تصویب کلیات طرح برجام در مجلس گفت: آن روز گفتیم برای تعادل با کنگره، مجلس نباید مسئولیت به دوش بگیردو همان مصوبه قبلی کافی است؛ امروزمی گویند می خواهندمسئولیت به دوش مجلس بیفتد.

وی افزود: گفتیم نیازی به تصویب دوستان نیست؛ گفتند این سخن خلاف قانون اساسی و بی احترامی است و می خواهند مجلس را دور بزنند، اکنون می گویند هیچ نیازی نیست.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: گفتیم بحرانی که در دولت قبل ایجادشده را می خواهندحل نمایند؛ اکنون می خواهندتمام مشکلات ایجادشده توسط آن دولت را به دوش این دولت بیاندازند!

ابوطالبی خاطرنشان کرد: لذا دوستانی در مجلس که قبلا اصرار می کردند برجام درمجلس بررسی و تصویب شود؛ امروز می گویند هیچ کس جز خانم موگرینی منتظر ما نیست لذا ما نبایدتصویب کنیم!

ابوطالبی تاکید کرد: دولت مظلوم است؛ اما چیزی که از مظلومیت مهم تراست حفظ وحدت وانسجام ملی کشور و همدلی مجلس و دولت است، یعنی آنچه دولت همواره منادی آن درکشور بوده است.

نظر شما