شناسهٔ خبر: 105766 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

خرازی در گفتگوی ویژه خبری:

آمریکایی‌ها نمی‌خواهند فناوری را به ایران بیاورند

صادق خرازی سفیر اسبق ایران در سازمان ملل متحد گفت: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند فناوری را به ایران بیاورند بلکه می‌خواهند اقتصاد وابسته مصرفی را با پرچم خود در کشورمان احیاء کنند.

به گزارش «نماینده»، سید محمدصادق خرازی در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: این سخنان یکی از مهمترین سخنان ایشان در سال جاری بود و ایشان با توجه به تحولات مهم در عرصه بین الملل با این سخنان راهبردی مهم، نظرات جمهوری اسلامی ایران را تبیین فرمودند.

 خرازی افزود: آمریکایی ها برای تنظیم مناسبات خود با کشورها سعی می کنند ابتدا نمادهای خود را به آن کشورها صادر کنند از جمله برخی صنایع مصرفی و اقتصادی وابسته به ایالات متحده که بیشتر نمادی اجتماعی دارد.

وی گفت: آنها با این کار می خواهند نشان بدهند که پرچم ایلات متحده در آن کشور برافراشته شده است.

سفیر اسبق ایران در سازمان ملل متحد افزود: آنها سعی می کنند کارشناسان خود را به آن کشورها بفرستند و از عمیق ترین لایه های اجتماعی کشور هدف خود نفوذ و منافع ملی خود را تامین کنند.     

خرازی ادامه داد: آمریکایی ها می خواهند به طور هدفمند در جهت مهار و کنترل جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند.

سفیر اسبق ایران در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا مظهر  و پایگاه اصلی لیبرالیسم است و نظام فکری  آنها مبتنی بر آن  است.

خرازی افزود: آنها نمی خواهند فناوری را به ایران بیاورند بلکه می خواهند اقتصاد  وابسته مصرفی  را با پرچم خود در کشورمان  احیاء کنند.

سفیر اسبق ایران در سازمان ملل متحد گفت: آنها منافع  خود را در حفظ قدرت کشورهای مستقل و بزرگ نمی دانند به همین علت می خواهند عراق، سوریه  و یمن را  به چند کشور تقسیم کنند تا نظام های وابسته  خود را راحت تر ایجاد کنند.

وی افزود: پشت نظام سلطه، تشکیلات فرهنگی و سیاسی است  تا منطقه را  مدیریت کنند.

نظر شما